Denge

Hayat bir dengedir aslında... Doğar doğmaz başlar dengede durma çabamız . Sürünürüz, apalarız, adım atmaya çalışır düşeriz kalkar tekrar düşeriz ta ki dengemizi kurana kadar.Hayatta öyle değilmi büyüdükten sonra değişen bir şey yok aslında sadece dahada zorlaşır hayat o masumane çabalamalar yetmez .  Bu seferde hayata tutunmak için apalarız , sürünürüz, tam adım atacak oluruz pat yerde buluruz kendimizi.Sonra tekrar tekrar ve tekrar ta ki insanlar ve hayat arasındaki dengeyi bulana dek. Bu dengeyi tamamen yakalama şansı yoktur insanoğlunun çünkü hayatımızdaki her insan farklı bir yapıya sahiptir ve tecrübe dediğimiz şey aslında o insanları çözme olgusudur.Bazen düz mantık yaşamak istersin hayatı kendi yolumda gideyim dersin ama hiç bir zaman bu mümkün olmayacaktır. hayat şartları buna hiç bir zaman müsade etmeyecektir. Çünkü insanlar hiç bir zaman saf ve temiz duygular beslemeyecektir. Çok güzel bir söz vardır "Hayat kolay olmayacak Sen güçlü olacaksın" diye belkide kendimize edinmemiz gereken felsefe budur. Her anlamda güçlü olmalıyız. Psikoloji,vicdan,iyilik,çözümcül olma,kendini geliştirme ve hayata karşı dik duruş. Dengenin sırrı buradan geçiyor. Bu hayattan tat alarak ve layıkıyla yaşayacaksak bu koşullara ayak uyduracak dengeyi kuracak güçte olmalıyız.

14 Ocak 2020 1-2 dakika 4 denemesi var.
Beğenenler (1)
Yorumlar (2)
  • 4 yıl önce

    Doğaya baktığımız zaman dengenin en mükemmelini görüyoruz orada ne yazık ki doğa kadar bile olamıyoruz