Devir hızla değişir!!

Ruh bedene üflendi,sevda gözlerine
Sen yüreğe girdin, yürek kefene

Bir kaç dize daha bulmalı diyorum seni anlatmak için..
Aslında bazen düşünüyorumda bunca dizelerin,namelerin,yakarışların hangisine değersin..
Uğursuz bir akşam vakti yine rüzgar eşikte bekleyen ruhumu okşamaz,daldan dala savurur..
Düşünmek belki en zifiri yanı sevmenin ama karanlıksa karanlık olsundu sevmek ya bunun adı...
Bir farkımız olmalı...
Farkımız oldu; farklı hüznümle farksız,ucuz gidişin belki başkalarınca farklı bulundu
Bilirim şimdi hoşuna gitmeyek sitem dolu cümleler belkide birazcık..
Düşünmesi bile imkansız özlemek seni bulmaz hele ki bir damla yaş göz pınarlarınla kan davalı asla sana uğramaz..
Terk et şimdi bu diyarları benden giderken ucuzdun, bende biterken değer kazan bari..
Asilce gitti denilsin ardından ,bir yürekten kovulduğunu kimseye duyurmam inan..
Seni seven küçük kız değilim artık yokluğunla büyüdüm,olgunlaştım her an senin haberin olmazsa olmasın..
Sevdiğimide bilmezdin unuturken yüreğin cümlelerimi ne yapsın..
Koy başına şimdi çaresizlik tacını..
Ama yine de sen dik tut başını
Bir zamanlar sevmiştim ya onun hatırına
Sevebileceğim biri olduğunu hatırlat eskisi gibi bana
Hayallerin hüzne çevrilmeden sen bensizliğe çevir yine başını..
Ben artık umursamıyorum bile sevdanı,aşkını
Bu devir işte böyle canım ; artık salla başını al maaşını ;)

28 Eylül 2008 1-2 dakika 20 denemesi var.
Yorumlar (1)
  • 15 yıl önce

    Koy başına şimdi çaresizlik tacını.. Ama yine de sen dik tut başını Bir zamanlar sevmiştim ya onun hatırına Sevebileceğim biri olduğunu hatırlat eskisi gibi bana Hayallerin hüzne çevrilmeden sen bensizliğe çevir yine başını.. Ben artık umursamıyorum bile sevdanı,aşkını Bu devir işte böyle canım ; artık salla başını al maaşını ;)

    😊😊😊 bravooo noktayı güzel koymussun 👍👍👍