Direk Dansı Ustalık Belgesi

''Sesim güzel olmasa Las Vegas'ta direk dansçısı olurdum.'' Bir sanatçı kızımız - MAGAZİN BASININDAN

Bu öyle bir dans ki adı üstünde işte Direk Dansı, öğrendiniz mi bir kere, direk olarak giriyorsunuz dansa başka seçeneğimiz yok kesinlikle... Bir çok yerde Direk Dansı Direk Destek Kursları açılmıştır. Bu dansa merak saranların bu kurslara katılıp sertifika almaları ve danslarına öyle devam etmeleri gerekmektedir...

Dansa başlayacağınız zaman direk seçimini iyi yapmanız lazım yukarıda ki bu sanatçı kızımız gibi. Direkleri kalın kalın seçtiğiniz zaman biraz zor olabilir, direk dansı. İnce direkleri de seçtiğiniz zaman sıkı bir tutma ile direkler eğilip bükülebilir... Ha siz de insanlar eğilip bükülüyor, direkler bükülmüş çok mu diyorsanız o sizin bileceğiniz iş...

Tabi bir de Dünya Direk Dansı Federasyonu ile irtibata geçip direk ile samimiyetinizi de kameraya alıp Dünya Direk Dansı Federasyonuna göndermeniz lazım. Dünya Direk Dans Federasyonu, bu direk dans videonuzu kabul edip ''Afferin çok güzel direk ile direk yekten temasa geçişiniz.'' deyip size ödül bile verebilir. Bu ödül Altın Direk ya da Gümüş Direk olabilir, ne önemi var, alır evde saklar, herkese gösterir ''Bakınnnn benim de direklerim var diyebilirsiniz.''

Her zibidilik Sam Amcanın ülkesinde olduğu için, tahmin etmişsinizdir Dünya Direk Dans Federasyonu da Amerika'dadır... Bizde de Direklerarası vardır ama, bunun direk dansı ile alakası yoktur tabi ki... İleri ki yıllarda Direklerarasında direk dansı şampiyonası yaparlar mı yapmazlar mı orasını ben bilemem...

Direk dansında direklerin kalınlığı inceliği önemli olduğu gibi kısalığı ve uzunluğu da haliyle önemlidir. Çok uzun direkler direk dansı yapan kişiyi zorlar, hakeza çok kısa direklerde aynı şekilde... Orta Boyda direkler en ideal direklerdir. Direk Dans Federasyonunun yayınladığı genelge ile direk dansında kullanılacak direklerin ideal boyu iki metre otuz iki santim ile iki metre kırk santim arasında olmalıdır. Genelgeye uymadan direk dansı yapmaya kalkanlar, direk olarak Direk Dans Federasyonu bünyesinden çıkartılabilecektir, unutmayın sakın...

Direk Dansı Ustalık Belgesini Lise veya Üniversite diplomanızın yanına gururla asabilirsiniz. Bir arkadaşınız ya da başka birileri de gördüğü zaman ''Aaaaa siz direk dansçısıymışsınız.'' derse, siz de O'na ''Memlekette direkler çok Direk Dansçısı olmayıp da ne olacaktık.'' deyip kestirin atın.

05 Temmuz 2022 2-3 dakika 1372 denemesi var.
Beğenenler (1)
Yorumlar