Diyaloglar - 10

"Bilmek yetmeyebilir!..Ol'mak daha yaşanılası!.."




Elinizde her şeyi değiştirebileceğine inandığınız sihirli bir değnek olsa öncelikle neyi değişitmek isterdiniz?..

Bu soru (abartmış olmazsam) binlerce yıldır içimizde dolanır durur!..Büyük bir sıklıkla olmazsa da ara sıra birbirimize bu soruyu sorar dururuz.Amaç nedir bu soruda?..Zevkli bir oyun mu?..Sonucun "pat" diye gerçekleşemeyeceğini bile bile hayal kırıklığından beslenme alışkanlığımızın bir parçası mı?..Ruh çağırma seansı ile eş değer bir benzerliği de olabilir mi?..İçinde bulunulan durumdan hoşnut olamamanın isyanını başlatmak için ilk kıvılcım, derinlerden yolladığımız bir sinyal mi?..Beklentilerin sonsuzluğunun değişik bir şekile bürünüp, çaktırmadan ifadelendirebilme yöntemi olabilir mi?..Ya da kaynağa bir övgü ile beraber yeniden yetkilendirme talebi de olmasın sakın!..Sahte bir hayalperstlik,acemi bir soytarılık gösterisi de olabilir!..

Bunları hayal gücümüz el verdiğince çoğaltmamız olası..
Sonuçta:
Elimizde her şeyi değiştirebileceğine inandığınız sihirli bir değnek olsaydı öncelikle işe kendimizden başlamadığımız sürece yapabileceklerimiz bu soru sonrasında gerçekleşen akibetler kadar olur!..

19 Ocak 2012 1-2 dakika 61 denemesi var.
Yorumlar