Diyaloglar - 3

Hayat;kalıp sevişecek kadar güzel,gidip de dönecek kadar sıkıcı!..

Bazen içinden çıkıp gittiğimiz soruların cevapları dönüp geldiğimiz soruların ta kendisi oluverir de ne yapacağımıza karar veremeyiz!..Böyle anlarda aynalar yardımcı olabilir mi bizlere?..Her gün her hangi bir uvuzumuz için şöyle bir bakıp geçtiğimiz aslında kendimizizdir!..Hani "acın nerendeyse canın orandadır!"diye bir söz vardır.Ya sevinçlerimiz,mutlu dediğimiz sürekli içinde kalmak istediğimiz de "can"ımız nerede dir?..

Bugün her ne yaşadıysanız yaşadınız..Tanrı yarın sizi yine sevecek!..

Bir yılı daha bitiriyoruz!.(ki doğanın ve yaratıcının umuru bile değil!..zaten diğer bir olasılık da beklenemez!..)Hayat bizlere umduğumuzu sunamayabiliyor ya da umduğumuzdan da fazlasını bazen..Her ikisi de bizlere yeterli olamadığından "hayr!..bu değil di!.." diyebiliyoruz sıklıkla..Sunulana razı göstermek bazen sunulandan daha fazla hafifletebiliyor bizleri..Örneğin,çok kötü dediğimiz bir sunu bazen sürekli istediğmiz bir sonuca çıkartabiliyor bizleri ya da çok iyi dediğimiz bir sunu da hemen kurtulmak istediğimiz bir sonuca da götürebiliyor!..

Sahip olduğun,sadece senin olan "üç hikaye" var..Doğum,yaşam,ölüm..

Hangi hikayen uzun,yalın,sürükleyici ..Hangi hikayeni best seller yapacaksın?Hangisi sence Nobel'i alabilecek kadar güçlü ve sürekli olabilecek kadar destansı?..Miras sayılabilecek bir hikayen var mı?..Evrensel mi ve daha ötesi mi?..

30 Aralık 2011 1-2 dakika 61 denemesi var.
Yorumlar