Doğum Günüm Kutlu Olsun

O gün seni gördüğüm gün zamanın durduğu an gözlerindeki ateşle yüreğimde fırtınalar kopardın.Eline dokunduğumda sıcaklığını hissettiğimde gözlerine bakıp seni çok seveceğim biliyorum demiştim içimden.Saçlarımı okşaman,çok mutluyum deyişin.....Dün gibi hep benliğimde.

Bugün benim doğum günüm,oysa beni ilk öptüğün sahil kenarında doğmuştum ben.Gün gün uzaklaşmaktasın benden,Keşke bende uzaklaşmaları öğrenebilseydim.ayrılmalara alışabilseydim,unutabilseydim...

Bu gün benim doğum günüm, Oysa kaç kez ölüp kaç kez doğmuştum ben seninle.Şimdi senden uzakta,yanımda olmasan da,seninle doğuyor güneş,yine seninle batıyor.Seninle başlıyor günüm yine seninle bitiyor.Oysa kaçmıştım senden herkesten,her şeyden...Hangi ara girdin yine yürek bavuluma.yanı başımdasın yine.

Bugün benim doğum günüm, seni dinliyorum tüm şarkılarda,seni yaşıyorum tanımadığım bu şehirde nefes nefes...Benliğim,aklım,yalnızlığım,gözyaşım,hasretim...UNUTAMADIĞIM.. Bu dünyada varlığın bile bana yeter.İyi ki vardın dünyamda,iyi ki varsın.



.........



Zaman bir halat ,bir ucunda sen bir ucunda ben..Eller açık semaya,umut etmişiz edilmişiz nice defa.Unutulmak için sadece,sadece aşka kör olmak için...Yaşamın akışına kapılmak için dua etmişiz.Daha farklı mutluluklar,huzur doldursun içimizi;başarı ve idealler sarsın beynimizi diye.Sen bir el ben bir el dönmüşüz semaya birbirimizden habersiz ama sırt sırta dua etmişiz.Zaman geçmiş unutmuşuz da..Unutulmuşuz,izimiz yok hiçbir yerde..İşte istediğimiz oluvermiş ne güzel.Sonra isyan etmişiz neden unutulmuşuz diye...Bir yaşam hülyasıdır..Yaşanmış güzel geçmiş yıllar.Hayatın kederli aynasıdır zaman,o geçmiş acılar yaşanmış kendimizi görmüşüz,o geçmiş sevinçler yaşanmış ruhumuzu avutmuşuz.Sevgiden ölmüş kalbim.Sevgimden öldürmüşüm seni içimde..Seninse tutkudan ölmüş kalbin,tutkundan öldürmüşsün istemeden sevgimizi ve beni dizinin dibinde.Sonra unutulmuş ve hiç hatırlanmamış.Hayat bunun gibi kaç sayfayı ağırlamış.Tek tek her ayrıntıyı satırlara kazımış.Hayat bütün hikayelerin anlatıldığı bir ROMANdır...Hala yazılmaya devam ediyor.Sanki hiç bitmeyecek gibi...



Yazıma Not: Kalbim;
Bir yıl daha borçlandık; sen hayata ben sevdaya. Eskimeden , eskitmeden bir
yaşına daha şahit olmak, bir yıl daha yazılı olmak kütüğünde, mısaların,
destanların en güzeli.DOĞUM GÜNÜM KUTLU OLSUN..

05 Temmuz 2010 2-3 dakika 3 denemesi var.
Yorumlar