Dokunulmazlık Koyunu

Evet, evet yanlış yazmadım. Bu oyunu koyunlar oynadığı için bu oyunun adı ''Dokunulmazlık Koyunu.'' Dokunulmaz bir koyun olmak için, kurtlarla teşriki mesaide olmayacaksınız. İnsan olup da koyun gibi güdülenlerde, Dokunulmazlık Koyunu olabilirler her şartta ve durumda...

Dokunulmazlığı kazanıp da Dokunulmaz Koyun olduğunuzda çok da havalara girmeyin, ''Ne güzel bana kimse dokunamıyor.'' diye... Zaman zaman birileri dokunuyordur da belki kim bilir siz farkına varmıyorsunuz? Çok fazla dokunulmaz olduğunuz zaman da kimseler ile haşır ve de neşir de olmazsınız. Bir gelip de size dokunduğunda onu mahkemeye verme hakkınızda saklıdır her zaman için...

Lüks bir lokantaya gittiniz üç dört kişi, oradan çıkarken nereden baksan bir beş yüz altı yüz, belki bin kağıt hesap vereceksiniz. Tabi ki garibanlar, fakirler size dokunamayacak, size dokunacak olansa onların göz önünde ki yoksulluğu, fakirliği olacaktır...

Bazen televizyonlarda acı çeken insanları gördünüz mü, onlara dokunmak yaralarına merhem olmak istiyorsunuz, ama eliniz kolunuz bağlı, bir şey yapamamanın burukluğu her tarafınızı sarıp sarmalıyor...

En çok dokunulmazlarımızda meclisteki bizim seçip de gönderdiğimiz vekillerimiz. Bizler milletin aslı, onlar bizim vekillerimiz, yani bizim adımıza parmak kaldıran, indiren insanlar. Gitsem birisine dokunsam altı aydan başlar, yukarılara doğru gider... Oysa ki bazı zaman destursuz bile yanlarına yaklaşıp sorunlarımızı anlatabilmeliyiz milletin aslı olarak...

Belli yaşlarda çocuklarınıza bile zaman zaman dokunamıyorsunuz. Dokundunuz mu yanarsınız maazallah... Oysaki zamanında sevgi ile muhabbet ile dokunmuş olsanız çocuklarınıza ebeveynler olarak, daha sonrada dokunmanız daha kolay ve sorunsuz olacaktır... Yeter ki ileride koyun gibi olmasın çocuklarınız. Akıllarını bir üst akla satmasınlar, kiraya da vermesinler.

02 Şubat 2021 1-2 dakika 1371 denemesi var.
Yorumlar