Dost İyi Günde Belli Olur

Hani derler ya; "dost kötü günde belli olur" bence iyi gündede belli olur. Kendiniz yada çocuğunuz sevgili bulur söz, nişan, düğün kararı alırsınız; umre, hacılık çıkar, bir araba, gayrimenkul yada paraya sahip olursunuz çocuğunuz yada siz bir makama gelir, bir işyeri açıp ticarete atılmış işinizde çok başarılısınızdır, takdir ediliyorsunuzdur, bir başarı elde etmişsinizdir, çocuğunuz, torununuz olmuştur çocuğunuz iyi bir lise üniversite kazanmıştır bunu biriyle paylaşma ihtiyacı duyar mutluluğunuzu birine anlatmak birlikte mutlu olmak istersiniz fakat genelde dost, akraba, arkadaş bildiğiniz insan görünümlü kişiler mutluluğunuza içindeki haset ve kıskançlıktan dolayı katılamaz, yüzünü buruşturur, bakışlarını kaçırır, sizi öylesine dinler, konuyu kapatmak ister, geçmişte bir şeyi bahane eder kırgın, küs triplerine girer heyecan duymaz.

Anlatamadığınız paylaşamadığınız mutluluk kursağınızda kalır kendinizi yalnız hissedersiniz. Alırsınız kalemi ele arkadaş dost akraba bir bir üstünü çizersiniz. Üzüntülü kötü günlerde dost görünmek kolaydır biraz boynunuzu büker suratta biraz hüzün ifadesi yeter. Fakat mutlulukta dost olduğunuzu göstermek için tüm duyularınızı kalbin harekete geçirmesi, beynin onaylaması ve ruhun kötü duygulardan arınmış olması gerekir. Üzgün görünmek için rol yapmak kolaydır mutlu görünmek için rol yapamazsınız kalbiniz fesatsa beyin onaylamadığı için yüzünüze mutluluk duygusu yansımaz. Bu yüzden acıyı paylaşmak mutluluğu paylaşmaktan daha kolaydır.

04 Aralık 2019 1-2 dakika 25 denemesi var.
Yorumlar