Dostluk Ve Hayata Dair

HAYATA DOSTLUĞA DAİR

Küskünlükler yürekten atılmadan, yürekle hayat arasında sağlıklı bir iletişim kurulamaz.. Şöyle bir alemi seyre daldığımızda olağanüstü güzellikleri hayranlıkla izlememek mümkün mü, yaratılanlarda bir kusur aranabilir mi? Hepsi sanatçının kaleminden çıkan İlahi manzaranın ezeli ve ebedi biz insaoğluna sunumudur .''Ufkumuzun genişliği, ruhumuzun genişliği kadardır'' .Bu kısa hayat yolculuğumuzda, keder, çile dertler ve hüzünlerle imtihan dünyasında sınanacağız. Elbette güneşte doğacak, gözyaşlarımızı kurutacak yüreklere cemreler düşecek, yada bizler öyle düşüneceğiz.Sınır mekan ve zaman gözetmeksizin, arkadaşlıkların dostlukların baki olduğunu bilecek ve hep gönlümüzde sevgi ve saygı ile anıp yaşatacağız. Mutluluk yoldaşınız, huzur yareniniz, sağlık daima dostunuz olsun.. Gün erirken gecelerin koynunda, her tan vaktinde akasyalar açsın dalınızda güllere bezensin ömür yolunuz..Batan güneşin akabinde doğan her güneş ömrünüze gönlünüze ruhunuza ışıklar saçsın...

Hayat anlık nefes kadar kısa sevgili dostum, sevgili arkadaşım..

Kırmayalım, kırılmayalım, incitmeyelim.... Dostluk sadakat, dostluk özveri ister, gerçekten yürekten değer veren dostunuz varsa, sizi gülümsetiyorsa ve dualarına almışsa sizi onu kaybetmeyin...''Dostluk sınırsız bir ummandır, herzaman dost kalabilen en büyük kahramandır''.... Bu kısa yazımın sonunda herşey gönlünüzce olsun diyor, sevgilerimi sunuyor. Hepinizi saygılarımla selamlıyorum.

21 Mart 2015 1-2 dakika 224 denemesi var.
Yorumlar