Dünya Denilen Bindiği Dalı Kesmek

İyi yıllar dünya ve insanlık iyi yıllar ülkem ve milletim iyi yıllar dünya ve çevrem iyi yıllar doğa iyi yıllar tüm uluslar iyi yıllar çünkü bu temenniler hiç bitmeyecektir. Sürekli devam edecektir. Yaşananları düşündükçe biraz daha hayıflanıyorum çöpe atılmış bir ekmeği yiyen bir insanı görüp bir ekmek parası verişimi hatırlıyorum Nasreddin hocanın dediği gibi bindiği dalı kesen bir insanı düşündükçe dahada üzülüyorum 21 Aralık 2015 te gece süresi 13 saatti normalı 14 saat 51dakikadır. Daha önceki yazılarımda 21 haziran tarihinde de gündüz süresini 2014- 16 saat 2015 -17 saat olarak hesaplamıştım ve aynı zamanda volkanların ve depremlerin solstis ve ekinoks tarihlerinde fazla olduğunun uzun yıllar araştırmalarına göre hesaplamıştım şimdi biz nasıl zarar veriyoruz doğaya ve dünyaya diyeceksiniz efendim aynı hoca Nasreddin gibi bindiğimiz dalı kesiyoruz efendim yani dünyamızı yok ediyoruz efendim bu nasıl oluyor çevre kirliliği değilmi efendim ama canlılarda hangi karbon vardır 12 atomlu olanı bunun izotopu olarak 10,14,15,60 üzere beş çeşidi var 14 ve 12 olan canlılarca absorbe edilen canlıların bünyesine katabileceği olandır.diğer izotopları absorbe edilemiyor.bunun yanında ağır su gibi hidrojenin izotoplarından dötoryom ve tritoryum gibi çeşitlerinden olan sularda var hırs aç gözlülük bunları getirdi.küresel ısınmayı getiren etkenler bunlardır.dünya hacı yatmaz gibi öne ve arkaya dönerken eğilecektir.bu eğiklik normalden fazla ise ve bu eğilme geç yada erken oluyorsa dünyanın ısınması değişir. Bu yukarıdaki veriler 40 ıncı paralele göredir.Bursa ya göredir.gece gündüz süreleri dünyanın eğikliği ile ilgilidir.aynı zamanda bu eğiklik 40 derece ise dönenceler 40ıncı paralelden geçecek çöl kuşağı bu paraleller olacaktır.2015 haziranda 40 derece 2016 haziranda 30 derece olarak hesaplamıştım bunu ölçmek kolay gölge boylarından gece gündüz sürelerinden bunu hesaplayabiliriz büyük kahin olmaya gerek yok hatta bunlardan dünyanın çevresini hızını dahi hesaplayabiliriz.
YAZAN:O.S.Sadi Başaran

01 Ocak 2016 1-2 dakika 11 denemesi var.
Yorumlar