Dünya Tarlasından Geçen Yolculara İki Pınar Akar

BİRİ; DURU SAF TEMİZ

DİĞERİ KİRLİ ÇAMUR VE ŞER DİR


Yolcular susadıkça bu pınardan tasını dolduracaktır.
Akan iki pınar biri temiz diğeri kirli hangisini içerdiniz?
Hayat karmaşık bir kavram. İnsanlara göre değişir doğrular ve yanlışlar.
Tarladan biten bir buğday düşünün, ne kadar değerli.
Buğday tanesi olgunlaştığında onu biçerler,
Değirmene götürürler, üğüdürler. En zor aşamasıdır ama bitmemiştir aslımda çilesi.
Akıbeti bellidir buğdayın ne olursa olsun pişecektir. Ekmek olacaktır ve fırıncının ellerinden.
Fırının o kızgın ateşinde pişirirler, hazırdır. Çok zor aşamadan geçmiştir. Gideceği yer bellidir yine. İsraf edenlerin eline mi düşecek, kadir bilenin midesine mi düşecek bekler kaderini. Birinin bedenine şifa olursa çok mutlu olacak, görevini yerine getireceği için. Yiyip ibadet ederse manevi âleme göçecek istediği tek şey. Tabi zor bir ihtimal fırının camından dua etmeye başlar.
Değerli bu buğday çamura düşseydi gelen ezecek giden ezecekti.
Düştüğü çamurdan çıksa bile bir kere düşmüştü kimse dönüp bakmazdı.
Buğday hep güzel olanı hayal etti...
Temiz kalmak ve yaratılış gayesine uygun yaşamaktı.

17 Mart 2009 1-2 dakika 23 denemesi var.
Yorumlar