Dünyanın En İyi Doktorları

DÜNYANIN EN İYİ DOKTORLARI

Charlie Chaplin’e göre dünyanın en iyi doktorları şunlardır:

Güneş ışığı

Dinlenme

Egzersiz

Doğru beslenme

Öz güven

Arkadaşlar

Bunları hepsini hayatının her döneminde muhafaza et ve sağlıklı bir yaşam sür.

Eğer Ay’ı görebiliyorsan, Tanrı’nın güzelliğini görürsün

Eğer güneşi görebiliyorsan, Tanrı’nın gücünü görürsün

Aynada kendini görüyorsan, Tanrı’nın yarattığı en mükemmel şeyi görürsün.

Kendine inan, hepimiz bu dünyadan geçen turistleriz, Tanrı bütün rotamızı hazırlayan, rezervasyonlarımızı yapan, varacağımız noktaları proğramlamış seyahat acentamızdır.

O’na güven ve hayat adını verdiğimiz bu seyahatten zevk almaya bak.

**&&%%**

23 Haziran 2020 30-60sn 25 denemesi var.
Beğenenler (2)
Yorumlar (2)
  • 3 yıl önce

    Sevmek Dokunmaktır, der Desmond Morris bir kitabında... Doktorlar tabi ki hayatın olmazsa olmazlarındandır ancak bir de insanların kendi kendinin doktoru olması diye de bir olgu vardır... Ne güzel sayılmış yukarıda doktordan başka iyileştirici özelliğe sahip olan varlıklar... Hepsi hoş güzelde ben onların içinde en çok arkadaşlar olgusuna takılırım. Sigmund Freud ''Bütün insanlık benim müşterimdir der.'' Yani az ya da çok insanların ruhsal sıkıntıları psikologluk durumları oluyor, ha giderler gitmezler psikolog ya da psikiyatrlara o ayrı konu, ama dertleşmek dediğimiz bir olgu var bu da bir nevi ruhsal terapidir... Hele de sırlarınızı açabileceğiniz sağlam bir arkadaş ya da dostunuz varsa, ne mutlu size... Özetle güzel bir yazı biraz kısa olsa da...