Dursun'dan İnciler

"Gördüklerine inanan insanlar,inandıkları kadarını da görürlermiş!.."

"Yoksul bir evde,manevi zenginlikle büyümemiş insanlar olabileceği gibi;varlıklı bir evde,yoksulluk içinde büyümüş insanların olduğu da aşikardır!.."

"Geleceğimizi şekillendiren ilk basmaklar iyi tanınır ve tanımlanırsa; ileride bindiğimiz asansördeki anlamsız korkularımız da kendiliğinden bize yapışmaz,kaçışırlar merdiveni zıplayarak çıkanların zihinlerine!.."

"Güncel slogan haline gelen;"An'da ol !..,An'ı yaşa!.." aslında An'da defol !..,An'da kaybol !.."dan başka bir şey değildir!.."

"Hayat bizleri,bizler de hayatı bekleye dursun; yanımızdan geçip giden aslında Biz'den başkası değildir!.."

"Her ne kadar sevmiş ya da seviyor olsanız bile;bazen bırakmayı bilmek,öğrenmek gerek!..Geçmişin ve geleceğin arasındaki o ince çizgiyi bırakın O bu günden öğrensin!.."

"İki farklı yöne bakıp, el ele yürüyen nice aşıklar vardır ki önlerine çıkan iyi veya kötü bir süprizde tek bir yöne koşar dururlar!..İşte bunlar bir yastığa bir ömrü sığdıranlardır!.."

"Çağın en büyük paradoksu: Sosyalleşmek için kentler,metropoller önerilir.Kafa dinlemek için neden kent dışı,şehirden izole olmuş mesire alanları seçilir?.."

"Al bileziklerimi,sat!..diyen karınız mı var, yoksa bilezikler ve şu,şu da bende kalsın, gerisini sen al diyen kocanız mı?.."

"Paranız mı sizi tüketti,Siz mi paranızı?.."

15 Mart 2012 1-2 dakika 61 denemesi var.
Beğenenler (1)
Yorumlar