Düşünüyor musun

Duraksıyorum zamanın birinde. Tarih nedir, saat kaçtır, hiç umurumda değil zaten! Önemli olan, istediğin bir zaman diliminde bulunmak değil midir? Şaşırıyorum birçok şeye, şaşırmamak mümkün mü?

Aşklar başkalaşmış, hasretler başkalaşmış, arzular, tutkular, değişmiş her şey, üstelik kimseler farkında bile değil!

Yaşayıp gidiyoruz işte, tencere içinde kaynayan makarnanın, neden kaynadığını bilmediğinden, ne farkımız kalmış?

Hepimiz sıra dışıyız, hepimiz çok özeliz. Özeliz tamam da neyimiz özel?

Sıradan, bayağı bir yaşam işte!

Kimisi lüks içinde yaşıyor, kimisi ne bulursa onunla yaşıyor. Belki bir kısım da açlık sınırında veya altında.

Sonuçta, saçma bir yaşamın, ortasında buluşuyoruz!

Adını da yaşamak koymuşuz!

Doğru düzgün sohbet etmekten uzaklaşarak, samimiyetleri çöpe atarak!

İnsanlığımızdan utanmamız gerekirken, hala insanız diye yaşayarak, kimi kandırıyoruz?

Kendimizi mi?
Başkalarını mı?
Nereden gelip, nereye gidiyoruz?

Düşünmeden yaşamak biçimine dönüşmüş durumda her şey üstelik çok da akıllı olduğumuzu sanarak yapıyoruz bunu!

Birileri turuncu devrimler yapar, birileri Arap baharı başlatır, birileri ülke yönetir, birileri kriz yönetir, birileri mutludur, birileri doymaz, birileri Hint kumaşıdır, hiçbir yerde bulunmaz!

Sonuç olarak, böcekleştirilmiş beyinlerimizle, çözüm ararız, çözüm üretiriz ama her zaman 'sıfır' olur bulduğumuz çözümlerin tek adresi!

Artık yeter diye, isyan eder dururuz da isyanımızı kimseye duyuracak kadar cesaretli olamayız!

'Dünya düşünme günü' var mıdır?

Yoksa bile, 18 Kasım tarihini 'dünya düşünme günü' ilan ediyorum!

Bugün cidden düşünelim, öyle sırdan ve şapşalca değil, dünyadaki çözümsüzlükler için ve çözüm yolları için, insan gibi, insancıl bir şekilde düşünelim!

Peki, şu an ne düşünüyorsun?

18 Kasım 2017 1-2 dakika 95 denemesi var.
Yorumlar