E Sevgili

Ey sevgili...! Bu gece ; gökte ne ay var nede yıldız .Bir çığlık yankılanıyor gökyüzünde ...Yağmurun elleri tutuyor ellerimden ,aç yüreğini birazdan bir hızla gönül toprağına yağacak sırılsıklam olacaksın...Son aldığım şemsiyeyi de
kırmışsın ...
Bu satte şemsiyede bulamam ...Sen en iyisi yüreğini kocaman aç birlikte ıslanalım...Ziyanı yok sonra bir bağ evine gideriz .Orada bir ateş çayı demler yokluğumuzu ısıtırız ...Biz bunu yapabiliriz .Haydi durma sevgili...!Yüreğini aç...


Sevmek

Sen birini çok seversin .O seni hiç sevmez .Arada bir gülümser .Sen ona yüreğini çoktan açmışsındır.Fakat o inanmaz ...Bir süre ilgili gözükür .Aslında sendeki sevgiye acır.Hatta sever gözükür.Acınarak yaklaşılan bir sevgiyi kim ister ki...Sonra yüreğinle alay eder,sevgini küçümser ...Daha çok seni yakıp yıkmaya çalışır.Boşuna değildir bu söz ...''Bir insana öyle bir söz söyle ki ya yaşat yada öldür''...Kimi insanlar vardır ki ne yaşatır ne öldürür.Kısacası ne gülebilir ne de ölebilirsin...Yalnızlık çıkar yola ,bağdaş kurar umutlara ,ne gelen vardır ne giden ...Aslında yokluk yurdunda yuvarlanıp durursun... ...Kendi denizinde, kayığını kendin çekersin ...Sonra hayatın kalbine bir kurşun sıkarsın,dağılırsın ...Yine kalabalıklar içinde yapayalnız kalırsın.Kalbin susar ,ay karası geceler zindan olur .Bin defa ölmek istersin ama ölemezsin ...Yüreğinde acılarla sızılarla dolaşırsın ...Şafaklar sende sabah olur ,kalem susmaz yazarda ,yazar ...Sense her gün biraz daha bitersin azar azar...Sevmek kimine bir tebessüm ,kimine göre beklemek ,kimine göre sabretmek ,kimine göre susmaktır,kimine göre dua etmek ,kimine göre sevmek diye bir şey yoktur...Sevmek emekle bütündür ...Sevmek gözü yaşlı tütündür ...Sevmek çok zaman karşılıksızdır.

Seven insan her zaman güçlüdür .Sevginin gücü her şeyi yener.Sevmek çok güzeldir.İnsan sevdikçe güzeldir.Sevgisidir insanı özel yapan ...Yürekten sevenlere selam ve sevgilerimle..

03 Mayıs 2012 1-2 dakika 224 denemesi var.
Yorumlar