Ekinin Ve Neslin Korunması

İnternet yardımıyla kolayca ulaşılabilecek cinsel içerikli filmler insanın ruhu ve duyguları olan varlık tanımını oldukça zora sokan görüntülerle dolu.Doğru bilgilerle aileleri tarafından bilinçlendirilmemiş çocuk genç ve erişkinlerin nasıl bir açmaza süreklenebileceğini tahmin etmekte zorlanıyorum.Ayıp ve günahın ne olduğu konusunda yeteri kadar ve doğru bilgiye sahip olmayan toplumumuzda bu alanda oldukça büyük bir boşluğun varlığından bahsetmek gerekiyor.Doğru anlaşılmaya muhtaç dürtüler ve bu alanı ticari ihtiraslarla insanları ruhsal açmaz ve travmalara kadar sürükleyebilecek şekilde sorumsuzca ve sınırsızca kullanan tacirler.
Bu durumun sokağa yansıması telafisi mümkün olmayan faturalar olarak karşılaşımıza çıkıyor.Bunun ne anlama geldiğini kavrayabilmek için gazetelerin üçüncü sayfalarına bakmak yeterli olacaktır.Cinselliğin doğru anlaşılması popüler ve sorumsuz cinsel özgürlük söylemleri yerine uzmanların görüşleri ışığında sağlıklı cinsel davranış şekilleri geliştirilerek toplumsal yapının altüst oluşuna engel olunabilir.
Kadın erkek gözetmeksizin her türden tensel temasın aids gibi tedavisi henüz bulunamamış birçok hastalığıda sebep olduğunu bilmek ve hatırlatmak gerekiyor.
Doğal dengeleri değiştirme çabaları ( örneğin ;labaratuar ortamında sebzelerin genleriyle oynanması yada hormon vererek alelacele pazara sürme gibi .)insanın yokoluşu ve ölümünü hızlandırması anlamına geliyor.
Buradan ekinin ve neslin korunması gererkliliği sonucuna ulaşıyorum.

24 Nisan 2011 1-2 dakika 45 denemesi var.
Yorumlar