Ekmeğe Yağ Nasıl Sürülür

Önce ekmek bayisinden ekmeği alır eve gelirsiniz. (Bayiye de giderken mutlaka bozuk para bulundurun yanınızda.) Sonra buzdolabından margarini ya da tere yağını çıkartıp kapağını açarsınız, elinize de bir bıçak aldınız mı, sonrası kolay... Sakın yapamam diye telaşlanmayın, ekmeğe yağ sürmek bazen çok zorsa da bazen de çok kolaydır. Hatta zorlanırsanız, bunun kursları bile var. On derste ekmeğe yağ sürmeyi hem de garantili öğretiyorlar. Sonrada size kursu bitirince ekmeğe yağ sürmüş adam sertifikası veriyorlar. Siz de o sertifikayı alınca gurur ile duvara asar sonra da eşinize dostunuza gösterir hem de beni hatırlarsınız...












Bu işin espri tarafı olsa da birilerinin ekmeğine yağ sürmek ivedilik ile incelenmesi gereken bir konu. Bildiğiniz gibi 7 Haziran 2015 seçimlerinden sonra yurdumuzda anarşi ve terör olaylarında belli bir artış oldu. Güvenlik güçlerimiz canla başla olayların önünü almaya çalışıyor. Can kayıpları oluyor hiç istemediğimiz halde... Terör örgütü zaman zaman halktan destek görse de, örgütün yaptıklarını hoş karşılamayan bir sürü Güneydoğulu vatandaşımız var. Bu ikisini iyi ayırmak lazım. Her Güneydoğulu vatandaşı potansiyel örgüt destekçisi görmek, terör örgütünün ekmeğine hem yağ, hem de bal reçel(artık ne sayarsanız sayın)sürmektir... Şiddet ile kaçınmak lazım...












Geçenlerde okudum gazetelerde sanırım. Bazı gençler Güneydoğulu seksen yaşlarında bir amcayı vay sen de onlardansın diye dövmüşler, yazık çok yazık. Bu arkadaşlarda sanırım üç kuruşluk akıl varmış, o da belli oluyor ki dünya seyahatine çıkmış...












Bazı zaman oluyor ki dolduruşa gelip, büyüklerinin sözü ile sekiz on yaşında ki bebeler panzer araçlarına taş atıyorlar. Tamamen bilinçsizce, yönlendirme ile yapılan bu hareketlere sert müdahalelerden kaçınıp o çocuklar bir şekilde kazanılmaya ve devletin şefkatli kolları ile sarılmaya bakılmalıdır. Orada ki bütün Kürt vatandaşlarımızı aynı kefeye koyduğumuzda baştan kaybederiz ve terör örgütünün de ekmeğine yağ sürmüş, hem de bolca yağ sürmüş oluruz...












Güneydoğulu vatandaşlarımıza belli kurallar çerçevesinde bir takım hakları iade edilmiştir. Kendi dillerinde konuşma ve yazma... Devletin resmi televizyon kanalı. Kürtçe Dil Kursu açma serbestliği. Mahkemede Türkçe bilmeyen vatandaşlara tercüman bulup derdini anlatma imkanları. Bunlar yeni yeni hayat geçirilmiş olup, aslında çok seneler önce tanınması gereken vatandaşlık haklarıdır. Başka başka hükumetler başa geldiği zaman, bu hakların tekrar geri alınması demek, yapılacak en büyük sosyolojik ve sosyopsikolojik hatalardan olacaktır. Yine terör örgütünün ekmeğine hem de bu sefer kalınca bir yağ sürülecektir...












Parlamentoda Güneydoğulu vatandaşlarımızı temsilen yer alan parti, eğer kitle partisi olmak arzusunda ise terör örgütü ile bağlarını bir an önce koparıp meşru zeminlerde Türkiye siyasetine katkı yapmak için azami çabayı göstermek durumundadır. Eğer ki dışarıdan gelen talimatlar doğrultusunda Güneydoğu halkını dizayn etme misyonunu kendinde görürse, bundan en büyük zararı, yine o yörenin fakir, gariban, kalkınma heveslisi halkı görecektir...












Barış içinde yaşayan bir Türk Toplumu ve Dünya hepimizin en büyük özlemidir. Bu özleme gölge düşmemesi için, toplumun en küçük biriminden, en tepedeki makamına kadar, sorumluluk bilinci ile hareket etmek milletimizin ekmeğine yağ sürecek, birliğimizi bütünlüğümüzü bozmaya çalışan şer odaklarını da yerle bir edecek ekmeksiz bırakacaktır. Ekmek olmadı mı sürecek yağda bulamayacaklardır doğal olarak. Hepinize en derin sevgi ve saygılar yine...

20 Eylül 2015 3-4 dakika 1377 denemesi var.
Yorumlar