Ekmek Elden Su Gölden Sütüm Nereden

Ekmeğinizi elinize aldıysanız ne mutlu size, o zaman bir meslek sahibisiniz demektir... Ekmek de kuru kuruya gitmez bir de su lazım tabi ki ama ata sözünde ki gibi gölden gelmez de marketten alınır pet şişede...

Ekmek elden, su marketten, süt nereden, diye sorulursa, süt de marketten diyebilirsiniz ama marketten başka seçeneklerde vardır... Köydeyseniz direk İnek Marketten, yani ineğin memesinden ya da kuzu marketten alabilirsiniz...

Süt var, süt var, sütten süte de fark var. Bu süt sadece ineklerden çıkmıyor, deve sütü var mesela, geyik sütü var, haramdır içmezsiniz belki domuz sütü var, bir de haram süt emiş domuzlar var, iki ayaklı, siz bilirsiniz, tanırsınız onları...

Aslan sütünü unutma unutma, dediğinizi duyar gibi oluyorum... Tabi ki Aslan Sütü kod adı, esası bildiğiniz rakı... Milli içkimiz mi, değil mi oraya hiç girmiyorum, benim için bir şey ifade etmiyor, a milli ya da ümit milli olması, içenler de tartışsın dursun sabahlara kadar, televizyonlarda pazar günü futbol pozisyonlarını tartışan futbol adamları gibi...

Siz helal süt emdiyseniz, bazıları gibi, ülkeniz için kötülükler düşünmüyorsanız gece gündüz, gece yastığa başınızı koydunuz mu rahat bir uyku çekersiniz. Bilenler bilir, anne sütü ile ilgili, bebeklerin emzirilmesiyle ilgili Kur'an da ayet bile var. Süt deyip de geçmeyin, dünyanın en sağlıklı besinlerinden birisidir, bir de güzel uyku verir ki hele de bu zamanlarda sağlıklı uykulara çok ihtiyacımız var.

15 Şubat 2022 1-2 dakika 1375 denemesi var.
Beğenenler (2)
Yorumlar (2)
  • 2 yıl önce

    Sevgili Ahmet hocam, Süt var süt var dediğiniz gibi. Bu zamanda da helal süt emmiş insan bulmak da zor. Rabbim yanlış da olsa haramına girdiğimiz işlerden bizi tövbekar bulsun. Yazınıza sağlık.

    Bu arada süt içmeye, kemikleri güçlendirmeye devam :)

    ( tabi organik )