Elde Var Hayat

Hayat aslında her anında yaşadığımız kocaman bir sınav. Aslında bir nevi matematik işlemi,bu işlemin sonunda elimizde kala kala yine hayat kalır. Bu kadar zor değil ki bu sınav.İyi insan olmak o kadar zor mu?Tam tersine kötü insan olmak kolay.Her insanda vicdan vardır.Ya bu vicdanımızın sesini dinler iyi insan oluruz,ya da kulaklarımıza pamuk tıkayıp o vicdanımız bağrışını duymayıp kötü insan oluruz.O kötü insanlara soruyorum,'Siz hiç aynaya baktınız mı? ben,kimim nereye gidiyorum,arkamda yakıp geçtiğim insanlar var mı?'diye sordunuz mu? Tabiki de hayır.Azıcık yüreğimiz olsun ya.Çok değil azıcık.İnsanların arkasından konuşmak yerine yüzüne söyleyelim,işimiz düştüğünde selam vermeyelim bencil olmayalım.Sırf egomuzu tatmin etmek için insanları kırmaya gerek yok sende o beyaz kefeni giyeceksin.Kusura bakma öbür tarafta zengin ,fakir ayrımı yok.O selam vermediğin sadece işin düştüğünde uğradığın arkadaşın var ya o da orda olcak ve en kötüsü de ona orda muhtaç kalacaksın.

Kadın erkek fark etmez mangal gibi yürek olacak arkadaş.Hani o seviyorum diyen sonra onu yarı yoldan bırakan erkekler çok merak ediyorum .Hiç mi düşünmezler ilerde evlenip bir kız çocukları olduğunda neler hissetcekler.Ya hero ,ya mero Ya seviyorsundur ya sevmiyorsundur.Ya başlarsın bir ilişkiye ölüme kadar gider,ya hiç başlamazsın.Bu ne yanardönerlik anlamıyorum.Seni seviyorum kelimesi artık pelesenk olmuş durumda.Seviyorum dediğin kişinin arkadaşıyla sevgili olabiliyorsun.Bu kadar geniş mezhepe sahibiz.Bu nedir anlayamam.Modernlik mi ?Tüküreyim böyle modernliğe.Sevgili,flört nedir bu arkadaş.Seninle olmadı tamam hop başkasına bu sevgi değil bu doyumsuzluktur.Ya iyi insan ol,etrafındakileri aydınlat yada kötü insan ol kafanı bir çukura göm,çünkü unutma o yaptıkların sana elektrik ve su yol olarak bir gün sana dönecek.

03 Aralık 2011 1-2 dakika 6 denemesi var.
Yorumlar