Emperyalizm Yine Dişlerini Gıcırdatıyor

Savaş, dünyanın içinde bulunduğu sıcak saatlerde kapımızı çalmak için sinsice bekliyor. Dünya'nın jandarması ABD yine suların ısınması için elinden geleni ardına koymayacak gibi görünüyor. Artık emperyalist ABD'nin hedefinde ne Rusya ne de Kızıl Çin ya da Küba. Şimdi tek dertleri İslam ile Müslümanlarla. Siz bakmayın kâğıttan kaplan Rusya Federasyonunun da ABD'ye sert mesajlar verdiğine sadece gösteriş onların hepsi, başka da bir şey değil. Ne ABD ne de Rusya ya da Çin hiç bir zaman Müslüman ülkelerin iyi durumda olmasını, ilerlemesini canı gönülden istemezler.





Şu an da Müslüman ülkelerin büyük çoğunluğunun başında kukla idareciler bulunduğu için ister istemez bütün hepsi emperyalist devletlerin dümen suyuna gitmektedirler. Sayın Başbakanımızın zannettiği gibi onlar kesinlikle bizim stratejik müttefikimiz değildir ve bundan sonra da asla olmayacaktır. Kimse kendini kandırmasın, ucuz rüyalar görmesin. Emperyalist devlet seni, başına geçirdiği devlet adamları vasıtası ile yıllarca kullanır, kullanır, daha sonra da bir iki yanlışını görüp sana bir kıllanır ve burnunu silip de çöpe attığı kâğıt mendil gibi seni bir kenara koymaya çalışır ve çoğu zaman da koyar...





Bu yaşananları inanın ki sizlerinde birçoğu gibi çok utanç verici ve aşağılayıcı buluyorum. Bizler ki emperyalizme karşı Milli Kurtuluş Savaşı vermiş ecdatların torunlarıyız, bizler ki atalarımızın bizlere emanet ettiği bu topraklarda komşularımızla çoğu zaman barış ve kardeşlik içinde yaşamaya çalıştık ve yaşadık geçmişte...





Başımızdakiler komşu ülkelerin işleri ile ilgileneceklerine önce kendilerine ve kendi ülkelerine bir baksınlar. Sanırsınız ki yurdumuzda her şey güllük gülistanlık, bütün problemlerimiz çözülmüş, bir elimiz yağ da bir elimiz bal da harika, huzur verici bir ülkede yaşıyoruz. Kazın ayağının öğle olmadığı, aslında çoğu olgunun bir yanılsamadan ibaret olduğunu araştıran ve okuyan insanlar az çok biliyorlar.





Birçok medeniyete beşiklik yapmış Orta doğu Coğrafyası bu gün kan ve gözyaşı içinde. Zengin doğal kaynaklar, başta petrol olmak üzere, bütün emperyalist devletlerin haliyle iştahını kabartıyor. Bu gün ABD topraklarında ki petrolün yüzde seksenden fazlası daha ellenmemiş durumda. Orta doğunun gariban fakir, sömürüye açık ülkelerinden ucuz petrol almak varken SAM amca niye kendi petrolünü çıkarmak için uğraşsın ki? Onlar zaten elli sene, yüz sene sonrasının da planlarını yapmışlardır merak etmeyin.





Arap Baharı dedikleri emperyalist oyun, kendi istedikleri gibi oynanıyor aslında. Kuveyt ve Suudi Arabistan'da da şeriat yönetimi var ama her ne hikmet ise SAM amca oraya demokrasi getirmek için parmağını bile kıpırdatmıyor. Niye kıpırdatsın ki, Suudilerin başında ki kral sülalesi ABD'nin güdümünde ve dümen suyunda olduktan sonra, ne gerek var böyle bir şeye. Ahbap çavuş ilişkisi ile işi götürüyorlar. Kendi halkları da fakirlikten inim inim inlesin. Zina yaptı diye, uyuşturucu kullandı diye, yakaladığın sesi çıkmayan, arkası olmayan adamın kafasını vahşice kılıç ile kes, ama kendi sülalesinden o işi yapanların hiç bir yer de ne adı duyulsun ne de sanı. Allah bunların hesabını çok kötü sorar hem dünyada hem de ahrette. Geçen senelerde Suudilerin tarihlerinde ilk defa dışarıdan borç para aldıklarını yazdı gazeteler. Demek ki dünya zenginliği de bir yere kadar değil mi?






Emperyalizme hizmet eden ya da o ülkelere ve liderlerine şirin görünmek için çaba harcayanlar bilsinler ki çok ağır suç hem de günah işlemektedirler ve vebal altındadırlar. Unutulmasın ki ''Keser döner sap döner gün gelir hesap döner.'' Yüce Yaratıcımız ALLAH cc'de bir ayeti kerimede şöyle buyuruyor. ''Onların bir hesabı varsa bizimde bir hesabımız var.'' Gıcırdatsın dursun bakalım emperyalizm dişlerini masum ülkelere, masum insanlara. Aleksandr Sergeyeviç Puşkin'in dediği gibi ''En kötü bir barış, iyi bir savaştan daha iyidir.'' Aydınlık güzel günlerde gelir bir gün acı çeken ülkelere ve insanlarına. Hepinize huzur ve barış dolu bir dünya diliyorum. Saygı ve sevgiler en derininden...

07 Eylül 2013 4-5 dakika 1378 denemesi var.
Beğenenler (1)
Yorumlar (1)
  • 10 yıl önce

    Hocam, güne dair, bilgilendirici güzel bir çalışma daha çıkmış kaleminizden.

    Yürekten kutlarım.

    Selamlarımla.