Erkekler Ve Kadınlar

Erkek her koşulda erkekliğini yapan bireydir...
Kendi yaşamıma baktığımda ben onlardan daha erkeğim,erkek gibiyim derken.
Hani söz verirken erkek sözü dersiniz ya,işte bu yüzden diyorum.
Çok nadirdir söz verip de yapamadığım,eğer yapamayacaksam söz vermem.Neden oyalayım insanları?
Belki bana bel bağlayıp,yapacaklarını ertelemiş olabilirler.
Bir söz vermişsem ne eder ne yapar o sözümü yerine getiririm.

Ya erkekler,söz veripde yapamayan o kadar çok ki,bir dünyada olduğumuzu düşünürsek,kadın yine pasif,yine kullanılan;bu hayatım boyunca anlam veremediğim ama hep bu şartlarda yaşadığımız bir durum biz kadınlar tarafından.

Kadın:Çok şey yaşadım,çok zorluklar yaşadım derken,bir bakıyorum etrafıma benden daha zor şartlarda yaşayan kadınlar da var diye düşünüyorum.
Çocuk yaşta,belki,çocukların oynama yaşında iken çocuk sahibi olan,belki de hiç başı okşanmamış hayatın zorluklarını yaşarken yaşlanmış çok kadınlar var.

Anneannem şöyle derdi?Trabzon ilinde doğdum.Köseoğlu torunu olarak.Çok malımız mülkümüz vardı,ailede bir ben kız çocuğu olarak dünyaya gelmişim varlık içinde büyüdüm.
Evlendiğim eşim çok fakirdi,eşim okumuş alimdi.O yüzden onunla evlendirmişlerdi.
Eşim hiç bir zaman değerimi bilemedi,çok kahrını çektim,dayağını zulmünü çok gördüm.O kadar mal varlığının içindeki ben,evlendikten sonra eziyet ettiler,aç bile bıraktılar,hayvan gibi tarlalarda çalıştırdılar.Ben koskoca Köseoğlunun kızı çok fırsatlar çıktı baba evime geriye gitmek için.Fakat çocuklarıma kıyıp baba ocağına geriye gidemedim.
Bir gün bile ben ağa kızıyım bu zulumleri neden bana yapıyorsunuz diyemedim?

Hiç bir erkek güçlü kadını,zeki kadını kabullenemez !
İradesi,iktidarı güçsüz erkekler,kadınları yerden yere vurup birde iftira atıp karalama politikası uygularlar.Karşı taraftaki insanlara güya güçlerini olmayan güçlerini gösterirler.
Bakın ben iktidarsız,iradesiz değilim der gibi.Tabi ki, o dengesini kaybetmiş erkek bozuntularının uygulama ve düşüncesiz düşünme eylemidir !
Kadın ne yapsın bu durumda sizce?

Birde çocukları varsa ve bu erkek bozuntusu kendi öz çocuklarını anneye karşı cephe alıp da,çocuklarını zehirliyorsa?
Ve kadın hakkında iğrenç kötü sözler söylüyorsa bu kadın katil mi olmalı yoksa?
Neden çocuklarına karşı kendini ispatlama gereği duysun,neden ailesine karşı kendini kendini kötü hissetsin?

Halbuki tek yaptığı şey,ailesini dağıtmamak ve ona inanmayıp da baba tarafından zehirlenip anneyi cephe alsınlar,burada suç kimde sizce?
Çare/siz kadında mı?Yoksa kendini parasıyla çocuklarını elinde tutan ve sevdiren erkekte mi?
Bumu oluyor erkeklik,kadını kör kuyulara atıp üstüne de beton kapak kapatan adam olmayan adamda mı?

Sonrada ben erkeğim deyip çevresine iyilik meleği gibi görünen,kadınlara saygısızca davranan böylesi erkekleri,meydanın ortasına darağacı kurup bir güzel, sallandırmak gerekiyor ibreti alem görsün diye !

Senin yıllar önce ihanet edipde,oyuna getirdiğin çocuklarının annesine hiç mi saygın yok ? Hiç mi vicdanın yok,neden bunca kötülükleri yapıyorsun neden?
Kadın savaş tanrıçası gibi her zaman savaşmak zorunda mı?Kadının hiç mi yaşama hakkı yok?

Ben zaten bilirdim de''K A D I N I N -A D I-Y O K''konduramazdım kendi kadınsı dünyama.....

27 Kasım 2013 3-4 dakika 43 denemesi var.
Yorumlar