Eskiden Aşklar Bir Başkaymış

Her aşk bitmek için mi başlar? Bitiyorsa eğer başlayan aşk mıdır?,
Her aşk ağlatmak için midir? Eskiden aşklar böyle miydi diye söylenip duruyoruz ya hani?
Eskiden insanlar da böyle değildi ki....
Telefon yokmuş mesela, ''Cumartesi saat 2 de o ağacın altında''diyerek ayrılırmış yalnızca bedenler,yürekler bir!
İnternet yokmuş mesela ,kimse sevgilisinin facesini mailini kontrol edip paranoya yapmazmış,yada kimse msn den öpücük göndermezmiş.Yalınmış o zaman aşklar ,hissedermişsin sevgilinin öpücüğünü.
İstedi mi delikanlı öpermiş sevdğini yüreğinden geldiği gibi.
Eskiden aşk varmış,teknoloji yokmuş.Sevgililer şimdi ki gibi kampanyalı konuşmalar veren gsm operatörlerinin rekabetlerine kurban gitmezmiş. Saatlerce konuşturan paketler ,ve boş konışmaların yol açtığı kavgalar ve ayrılıklar...
Tüketiyoruz ve daha da tüketmek için herkes elinden geleni yapıyor. Eskiden delikanlılar sevgilisini görmek istedi mi gizliden mahallesinde gezinirmiş,göreceği de kesin değilmiş hani,belki cama çıkar umudur ile gidermiş sevdiceğinin mahallesine.Diyeceğim o ki,şimdi ki gibi kamera açtıran ,kızın gözlerine bakmak yerine ne kadar açık giydiği ile ilgilenen sözde delikanlılar gibi değillermiş!
Kızlar ve erkekler hepimiz eski aşklar nerde diye söylenmeyelim lütfen!
Aşk teknolojinin patlamasıyla parçalara bölündü,kırıntılarını bulana ne ala!!!!

12 Temmuz 2012 1-2 dakika 1 denemesi var.
Beğenenler (1)
Yorumlar