Ey Sevgili

Ey aşk cennetinde bekleyen sevgili...! Sevdanın zümrüt tepelerine yaslanıp ,seninle aşkı şarabı içmeye geliyorum...Haydi aç kapıyı .Yüreğimde hasret dilimde dua seni çok özledim .Kırma beni.Ben olarak değil.Sen olarak geliyorum.Ve bizim için geliyorum.Haydi aç kapıyı .Asra imzasını atmış bir yürekle ,sağlam bir bilekle ,en temiz niyetle ve yüreğini yüreğim bilerek geliyorum.Ey sevgili aç kapıyı ...Bu gözyaşı serenatlarından bu uykusuz gecelerden kurtar beni ...Daha kaç bahar geçecek kaç kez daha çığlıklar atacağım...Yada kaç kez çığlıklarımın şafaklarında yanacağım...Bilirim gel demezsin ,ve gelmezsin ...Peki bizim için ölemez misin .Ölümsüz olarak ta mı gelmezsin ...Ey yüreğine sürgün olduğum sevgili...! Bağımdaki bahçemdeki bütün gülleri sana topladım...Ve yürek evine bıraktım .İster vazoya koy ,istersen kaldır at ...Fark etmez ...Bilesin ki seviliyorsun...Ve bir haberim var sana ey sevgili...! Vakit tamam gidiyorum...Gelişimi ve gidişimi sana hediye ediyorum...Anahtarına sahip çık.Gönlüne sahip çık ...! Yüreğime kazınmış sonsuz bir sevdasın...Açmayacaksan kapıyı ,bil ki kimse böyle bir daha çalmayacak kapını ,..Topla bütün öksüz yanlarını topla acılarını topla sancılarını hepsini bana ver ve sen mutlu kal...Ey aşk cennetinde bekleyen sevgili...! Bu kadar sevilmek her gönüle nasip olmaz ...Yanmak bana yakıştı . Sevmek bana yakıştı...Acı çekmek bana yakıştı...Ve ölmek bana yakıştı ey sevgili...!

15 Mayıs 2012 1-2 dakika 224 denemesi var.
Beğenenler (1)
Yorumlar