Eyvallah Hayat

Hayat senin sahnende dansöz çok . Oynayan oynayana .Bundan sonra yokum ben .Sen istediğin kadar sahnende dansöz oynatabilirsin . Ne zaman insanlık perdesini açarsan ,işte o zaman selamımı alırsın . Hadi eyvallah ...!



Elveda Hayat
Yalnızlık kadehimi doldurdum . İçiyorum kana kana yüreğim de aşk ,düşüyorum yanıma . O kadar çok sevdim ki kan doldu yüreğime . Şimdi susma zamanı bir kıyamet çığlığı kadar . Ecele sardım aşkımın yarasını . Toprak güldürecek bahtımın karasını . Bir avuç gözyaşıdır elde kalan . Her şey biter gül solar dalında ... Yalnızlığımın buruk ve soğuk limanında kana kana ,yana yana yürüyorum ağıt dolusu ve kanayan bir yürekle durma kaz mezarcı bu son feryadım bu son günüm bir intihar kurşunu nicedir beynimde ... Anlaşılmak değil anlatmaktı niyetim ... Gizledim kalbime aşkımı gidiyorum sonsuza her şey kalsın yerinde ölüm kadar güzel ne var ki dünya da elveda hayat . Çok gördün bir aşkı bana elveda ... Vasiyetimdir . Yıldız yüreğimin üzerine ay seccadesi örtün ... Gökyüzü taşısın tabutumu melekler şahit olsun sevdama ... Yalnızca bulutlar sürünsün yerlerde ... İstemem Allah'ın bir kulu gözyaşı dökmesin arkamdan ...Elveda ,elveda hayat...!

26 Aralık 2012 1-2 dakika 224 denemesi var.
Yorumlar