Fahişenin Sıçrattığı Çamur

Eti dolgun saçları röfleli esmer ve oldukça kısa boylu bir kadındı.Kalabalık bir ailenin oturduğu dört katlı binanın,en alt katına taşınmıştı kızıyla.Dikkatleri üzerine çekmemek için kimseyle konuşmuyordu.Sessizliğini uzun bir süre koruduktan sonra davranışları, evdeki taşkınlıkları ve küfür dolu sesinin sertliği herkesin dikkatini çekmeye başladı.

Özellikle akşamları evine gelen yabancı erkekler bunu gözleyen delikanlının dikkatini çekti.Bir bayram günüydü,saat 00.02 yi gösteriyordu.Evden bir kaç kadın ve bir kaç adam çıktı.Kadının şuh kahkahları ve naraları üst kata kadar geliyordu.Her şeyden emin olmak için uzun bir süre takip altına alınan o kadın fark edildiğini bilmiyordu.Kadın rutin yaşamına devam ediyordu.Bu binada özellikle delikanlı kuzenler çoğunluktaydı.Kimisi çalışıyor kimisi üniversiteye gidiyordu.Mahalle sakinleri bu delikanlıları saygılı olduklarından dolayı çok seviyordu.Hiç bir zaman kimseye karşı en ufacık bir terbiyesizlikleri ve yanlış bir davranışları olmamıştı.

Evin yan bahçesinde bu kuzenlerden en büyüğü olan ve üniversiteye giden delikanlının sibirya kurdu bir köpeği vardı.O kadın en alt katta olduğundan köpekten şikayetçi olduğunu söyledi,bu lafın üzerine delikanlı köpeğe başka bir yer ayarladı.Zira bu olayı mesele haline getirip büyütmek istemiyordu.Kısacası çirkefe bulaşmayacaktı.Aradan bir kaç ay geçti,kadın ve kızı apartman sakinlerinin geçtiği taraftaki cama ve evin her köşesine sigara izmariti atıyordu.Bir kaç kez uyarmalara rağmen bunu dikkate almayan kadına,delikanlı son bir hamleyle kapıyı çalıp kibar bir dille elindeki sigara dolu poşetin kendisine ait olduğunu söyledi..

Ve kıyametin koptuğu an;
Delikanlı neye uğradığını şaşırdı,bir kaç adım geri atarak taş avlunun dışındaki diğer kuzenlerinin ve teyzesinin yanına gitti.Bu haksızlığın farkına varan teyzesi kadına sesiz olmasını söyledi.Kadın avaz avaz bağırıyordu,içerden bornozla çıkan kızı, teyzesinin yüzüne tırnaklarını geçirdi,aradan bir kaç dakika sonra kadının çağırdığı polis otosu geldi...

Karakolda keşke ayna olsaydı ve tüm gerçekleri adil olmayan insanların yüzüne yansıtsaydı.

Kadının adı ana lakaplı.Gerçek oğlu olmayan biri ve onun yakınları karakolun etrafını bir anda sarıvermişti.Olayın acı şokunu hala yaşayan delikanlılar,yüzlerine gelen yumruklarla neye uğradıklarını şaşırmışlardı.

Peki bu hukuk devletinde asayişi sağlayan polis teşkilatı o arada içeriye sızan kalabalık ve onların gözü önünde cereyan eden bu olay karşısında neden tepkisizdi.

Anlaşılan kadının orada da dostları vardı.Kadının gerçek sicilinde adam bıçaklama,darp ve ahlaksızlıklarla dolu sabıkası çıkmasına rağmen yine de oldukça rahattı.Tabi ki darp raporu tespiti için hastaneye sevk edilen delikanlılar,sabaha doğru eve ancak gelebildiler...

İftiranın böylesi;

Bunca olayın üstüne ikinciye polis çağırdılar,kadın eve geldikten sonra ne düşünüp taşındıysa,bir anda evi dağıtıp,kendini aklamak için,polislere delikanlıların eve girip her yeri dağıttıklarını ve banyodan çıkan kızına saldırdıklarını ifadesine ekledi.

Daha önceki mahalleden de bu tür şikayetle atıldıkları gibi kısa sürede bir dilekçeyle on kişiden imza toplanıp,bu mahalleden de atıldılar.Lakin çirkefe bulaşma üzerine sıçrar sözünün,doğruluğu bir kez daha ispatlanmıştı.

Kızının çalıştığı otelden ayarladığı müşteriler kısa süreliğine beklemedeydiler.

Aylar sonra;

Delikanlı yaz tatilindeydi,bir yazlık beldede tanıdı o saçı röfleli etine dolgun bodur kadını ve havalı kızını..

Karşı pansiyonda kalıyorlardı,sayısı belirsiz adamlar girip çıkıyordu.Akşamları süslenip püslenip dışarı gidiyor,kör kütük sarhoş olup dönüyorlardı...



Yıllar sonra;


Delikanlı kuzenlerden biri hakim oldu,yine aynı durumdan muzdarip bir aile ve ne tesadüf ki, o kadın ve kızı duruşma salonuna girdi.Hakim onları,onlarda yıllar evvel iftira attıkları delikanlının bu hakim olduğunu tanımıştı.Kadın yine mağdur portresi çiziyordu.Hakim duruşmayı hiç uzatmadı.Kadının ve kızının yaraladığı insanlar ve iftira attıkları gençleri hiç sualsiz,mübaşire dışarı çıkartmasını söyledi.



Karar:


Hakim masaya oldukça kuvvetli ve hınçlı bir şekilde tokmağı vurdu.Yaz dedi katibe..Kadın,kızı ve oğlu dediği adam'ın,adam yaralama,iftira atma,dolandırıcılık,eroin kaçakçılığı ve fuhuştan......yıl hapsine.......



Ancak, yıllar sonra,ilahi adaletin karşısına çıkarttığı, bu insanlar yüzünden iftiraya uğradığı ve kuzeniyle birlikte yüzlerine haksız yere yedikleri yumruğun intikamını nihayet almıştı ve adaletin kestiği parmak acımaz sözüne şimdi inanmıştı...

01 Mart 2012 4-5 dakika 74 denemesi var.
Beğenenler (2)
Yorumlar (2)
  • 12 yıl önce

    Ellerinize sağlık okumaya değer manalı manasız insanlar malesef toplumda var Tebrik ederim.

  • 12 yıl önce

    İlginç bir hikaye gelişme bölümü ve değişik şekilde sonuçlanması daha da okunası bir eser yapmış denemeyi. Sonuç olarak insan ne ekerse onu biçiyor. İnsanın layığı ne ise ya dünyada ya da ahirette başına geliyor. Kutlarım Sevtap hanım...👍