Fırtınalar Koptu mu Benli Senli Sesliliğimde

. Fırtınalar koptu mu senle benli sesliliğimde sarıya döndü mü desem kafi gelmez senin o çoktan sevgili.Gün olan sarı sayfan bir damla maviden kalan yağmur damlası karışmış bir damla gülümseyen gözyaşımın inadına arzum aşk çağırıyor, gül dalı özlüyor yaprağı, inadına yeşil mavi inadına ben seni... Kanıyor her düşen yaprak koptuğu dalından aşılıyor rüzgâr her başak tohumunu ağlıyor diken acıttığı parmağı için toprak inadına inadına bana sevgili diye beni çağırıyor yanarken içim, nasıl fani sevgililerin güneşi bir gün batar giderse... her gün sonunda sevdam bir ateş ruhum aşk sesim bir uçurum sessizliğin yamacında güneşin alacalığında aşk eğer gönlümdekini buldum ise, içimden seni sevmek geldi demek ise, kalbim seni seçti demek ise ... isyankar aşk ,,, asi . aşk zaman tüneline gizlendi... o kulaklarımı okşayan kilit sesi eşliğinde açılıyor kalbim aşkımın tadında tik tak hüzün kovan güzelim ay tenli ben eşliğimde sana aşk tomurcuğu veren tatlı busen aşkına karşılık vermiş... aşkının gölgeliğinim sığındığın mavi kelebekler uçurdum gelecek baharlara

mutlu edeceğim yokluğunu sımsıkı tuttuğum o boş çerçevede , aşktır ölümden güzel olan o boş çerçevede .rastlantıya bırakılmayan aşklarım var önüne gelen sevisi olmayan anahtarı ben olacağın keçeleşmiş ellerin dakikası dakikası vazgeçemediğin müptela aşk arkasındakiler özelimiz hissedeli bilen, gül yoncası sarkan aşk çarşafımız nice gizler sen de ...beni..., oturtulmuş aşklar .düş uçuracağım bahara doğru .nice aşkla korunum aşka doğru, Nerede bunun anahtarı ...o kalbimin kilit sesi ...dışımdan gelen içimden geçen nice öpüşgenle sevişirim kraliçen İstanbul aşklarım .dilsiz dostum sırdaşım , aşksız aşkım anahtar geliyor aklıma kulaklarıma okşan kılik sesi tadımda ..bak yine tik tak ..mutlu edeceğim yokluğumu ... Şimdilik topluyorum kilitleri kalbime saklayıp denize atıyorum hiçbir kez daha bulunamasın diye adı biz olan bize, huyumdur ... yeniden iz peşine düştüm , farkında mısın ? senin değil. Aşkın izinin peşine sevgilim , her zaman ben olduğu gibi. Düşünüyorum da sadece dünyanın düzenini biz mi tersine çevirdik, hayır , her zaman düzeni bozan bir bozan mı var güz yapraklarımda sevdalı doldu . aşk kimi zaman yaz boz tahtası kimi zaman ali bozan kimi zaman ... Doğdu büyüdü okullu oldu sevdalı ...kalbim kılik nerede anahtar... kendini bildi bileli aşkın izini sürer sevdalı sen gibi ben gibi siz gibi. ihtilal gözbebeklerim büyüdü. sıra dışı mavi aşk devinimlerinde kolay gelsin eğrelti otlarıma...

Sarmaşık güllerimin arasına sığınan zamanlarında. ben bir sadece aşk ..o güllere sığınan aşk tadıyım yaslanmış , çay demledim içer misiniz.çay getireyim size o aşk gül yapraklarından aşk kokusu sinmiş hım mm çok taze . hoş geldiniz kalbime. Nöbet tutan. bir avuntu beş çayı benimkisi gül yapraklarımdan demlediğim o güzel dem ruhuma , ay karanlık gitmeler oldu bana , yazık olmasın bize , gitme ,,, gözyaşı ağacının dalından sarkan göz yoncası hüzünler bir avuntu arar aşağıda dolaşan dolambaçlı kalbimin gül tadında sıyrıklarından bazen bir kader bir de ayrılık ve bir de hasret neden oldu seçilmez doldu görülmez oldu, , aşk ne de güzel yakışır oysa ben olan sana , sen olan bana , gitme , gitme kal bu gönülde , ayrılık oldu sesim geliyor yaşam yamacından o güzel bülbül şakımalarım ile aşkımın şarkısına eşlik eden kulağıma hoş gelen ,sen. Sen karanlık ben aydınlık nöbet tutan, aşk sevişgen sarmalaşan sarmaşıklaşan nöbetlerimde ruhumun dehliz dalgalarında sessiz sessiz gezen yol alan aşk meşrebim bir ihtimal düştü , elim ayağım buz kesiyor heyecandan yanaklarımsa inadına inadına alev alev fırsat bulunamayabilir gel git med cezir dilsiz buluşmalar var ruhumda üst üste ben olmadan sen tarafında muhatabım sadece ben kalbimin tiktaklarında, aşk gördüğüm kırmızı şemsiyeli mantarlarımın altında gizlenen aşklarım var oysa bir ihtimal tatlı ben gibi, .


?? Dur ?? diyor adı belki aşk olan aşk, peltek peltek, adını değiştirmediğim aşk, son bir şey adını değiştirdin mi ,?? Ben değiştirmedim hala aynı adım, benim adım kırmızı, benim adım aşk, o yansımamız olan yaşayan bahar damlası papatyalarımız tomurcuğuna sürülecek kuru boyamdan sarı adı hüzün gelmeyen hazan sarılarından çekilmez olan yüzü bize döner oldu, gitme kal gitme bu gönülde, tamam peki temiz pak misler gibi git bari son bir şey sevdin mi . Neyi, dilsiz sevgiyi, aşka coşan, aşkımı yoran , .... o adamla ya seversin sen , ya seversin de sen ... o birleşemeyen yüz ifadelerimiz ardına ben seni aradım sis duman boğulmuş gecede sessizliğin rüzgarında saçımı fırçaladım , ve aşk sürdüm o her okşadığın teline kırmızı uğur böceği tokamı taktım , o en sevdiğin toka idi saçımda ruhumuz aşkı yüzümün dantelinde gizli perçemi sana vuran oyası beni soran marziyeh ironi aşkın miş hali mekanı her andığında kulaklarını yırtarcasına çınlatacağım aşk, çelik gibi soğuk delici bakışlarım ile çarpan sevincim alev alev , kusura bakma diyorum çaresizce sadece aşk tadı , beklenilen son tren belki nöbet tutan aşk. kırık kalpler durağında inenler var mor rengim maroken sumenin içi, aynadaki aksime bakıyorum ve aya... ve bu akşamki amacına layık bir yansıma ikisi de doğar yüzü karanlık ben bene ay bize, semaya küsmüş önce çaldır sonra aşağı doğru küçük ok işaretine tıkla ...


İner, inerçıkar sevdalar, gönüller dilsiz sanki konuşmaz oldu tanımadın mı anneciğim aşk adı sen söyledin can yakar belki diye, hafifçe kıpırdıyor kalp kapakçıklarım bir daha atmayacak güz yaprakları gazeller oldu hüzün yumağını frenlemek isteyen , bak , bak hım mm aşk kokuyor yine o aşk sığınağımızda yaşı büyük kalın gövdeli ağacın dallarına duvak olmuş sarmaşık güllerinden tenime kokusu gelen var senin koklayacağın , yine de aşk var , sevgi var, çay demledim içer misiniz.çay getireyim size o aşk gül yapraklarından aşk kokusu sinmiş hım mm çok taze . hoş geldiniz kalbime. gül yapraklarım taze hem de her zaman taze ve sakladıklarımda var adı cam sevgilisi olan kalbimin kavonuzunda gül yaprakları bulamayacağım aşk zamanlarıma dair devinimlerime...

16 Mayıs 2012 6-7 dakika 43 denemesi var.
Beğenenler (2)
Yorumlar (4)
  • 12 yıl önce

    Çaresiz aşların anlatımı olmuş sevgili dost. Tebrikler.

  • 12 yıl önce

    mutlu edeceğim yokluğunu sımsıkı tuttuğum o boş çerçevede , aşktır ölümden güzel olan o boş çerçevede

    tüylerim diken diken oldu.

    siirlerinizi okuyorum hep, ve her seferinde cok duygulanir yorum yazacak kelimeleri bile bulamam,

    ama denemelerinizde siirleriniz kadar yürekli, etkili

    yüreginize saglik güzel insan

  • 12 yıl önce

    Ne derinden gelen ve derinden etkileyen cümlelerdi onlar öyle :( Hiç sıkılmadan okudum.. Tebrik ederim, ruhunuza sağlık. :))

  • 12 yıl önce

    ben sana değil aşka aşık olmuştum demiş sanki şairem şiirin temasına ve duygu aktarımına söyleyecek sözüm yok ilerleyen günlerde eminim ki kaleminden daha güzel denemelerde okuyacagız

    Azmin her daim yoldaşın olsun Eminem sevgiler