Gece Bitmiyor

Gece bitmiyor... Uzayıp gidiyor hasretinle gece... Getirmiyor doğan güneş seni bana... Unutturmuyor geçen zaman anıları bana... Bitmiyor gece... Kanıyor bileklerim,hasret yüklü damarlarımdan oluk oluk sen akıyorsun... Bir ilaç arıyorum kend...ime. Dolaptan birşeyler almak için mutfağa giriyorum belki içindeki seni durdurabilirim diye... Birden gözlerim takılıyor boş fincana... Yaklaşıyorum... Senin dudak izin halen üzerinde duruyor... İçimdeki sene biraz daha sen katarak yaklaşıyorum dolabın yanına... Açıyorum dolabın kapağını... Karşıma yarım şarap çıkıyor... İçimdeki sen... Evet diyor... İlaç bu diyor... Alıyorum onu... Bir kadeh almak için rafa yaklaştığımda son kadehimize çarpıyor bu sefer gözlerim... Yanındada eski günlerden kalma bir yazı... ''Hiç ayrılmam'' yazıyor üstünde... Damarlarımda bir acı hissediyorum... Kan kaybından ölmek üzereyim diye bir huzur kaplıyor içimi... Ve yarım kalan ilacım düşüyor yere param parça oluyor... Bu sefer taa içime bir sızı kaplıyor... İçimdeki sen konuşmaya devam ediyor... ''Yazıklar olsun sana içindeki beni bile susturamıyorsun''... Uzun süre susuyorum gözyaşlarıma... Ve sessizliğimi bozan bir kapı gıcırtısı oluyor... Olanca kuvvetimle biraz ürkerek ''kim o '' diye sesleniyorum... Uzaktan bir sen... '' Benim , Anıların Kaybettiklerin...'' diyor... Ve koşar adımlarla odaya gidiyorum... Çekmecede bir silah olmalı... Bu geceyi bitiren bir silah... Silahı ararken bir ses daha... ''Şimdide içindeki beni vuracakmısın...'' ''Hayırrrr... Sadece kendimi öldüreceğim sen yaşa...'' diye avaz avaz bağırmak isterken sesim çıkmıyor... Delirmek üzereyken silahı buluyorum... Bu geceye son verecek o silahı... Son üç mermi kalmış silahta... Bir an duruyorum... Sadece üç hakkın var... Sadece üç ''son'' hakkın... Düşüncesizce namluyu başıma getiriyorum... Uzaktan bir ses bu gece olmalı... '' Ben ne olacağım... İlk beni bitirmelisin...'' diyor... Evet evet bu gece... Namluyu başımdan alıp gecenin ortasına bir kurşun sıkıyorum... Evet şimdi sadece içimdeki sen ile baş başa kaldık... Hayırrr... Dayanamam başbaşalığa bir an önce vurmalıyım birimizi... Tekrar namluyu başıma getirdiğimde... Bu sefer içimdeki sen konuşmaya başlıyor... ''Hayır... Sen bu olamazsın... Beni yanlız bırakıp gidecek kadar yüreksizmisin sen? '' diyor... Ve namluyu başımdan alıp içimdeki seni vuruyorum... Gece ile birlikte Sen'de öldün... Gece bitti... İçimdeki SEN bittin... Tek kurşun kaldı... Tek bir beden ve tek bir kurşun... Gecenin ve SENin ölümüne şahit olan bu bedeni kaldırmalıyım ortadan... Tekrar ve son kez namluyu kafama getiriyorum... Tam tetiği çekecekken içimdeki Sen tekrar canlanıp sesleniyor... '' Hadi vur kendini birlikte ölelim...''


Gitme/li... 03.03 18.08.2010

18 Ağustos 2010 2-3 dakika 30 denemesi var.
Beğenenler (1)
Yorumlar