Geçmiş Olsun

Bir anaya (ırk, dil, din, tür ayrımı olmaksızın herkese olduğu gibi), hele hasta yatarken küfür, hakaret yanlıştır, karşısındayım! Suç unsuru oluşturuyorsa yasal yoldan gereği yapılmalıdır. Bu benim, senin, onun annesi için de geçerlidir. İster sıradan biri, istersen bakan ol fark etmemeli...

Yasalar uyarınca tutuklanması gerekmediği için hakaret, küfür eden dışarıdan yargılanacaktır.

Sen kendi tutum ve davranışlarını düşünmeden oturduğun cam evden karşı evin kiremitlerine taş atarsan sonucu iyi olmaz!

Hatta sen ille de içeri tıkılmalı dersen iş değişir!

Onun adı demokrasi değil başka bir şey olur!

İşte o başka bir şey olmuşa benziyor!

Bir mağazaya gömlek almak için girersiniz. Gömlek almasanız da kolay kolay o mağazadan çıkamazsınız. Olmazsa pantolon verelim, o da olmazsa ceket verelim deyip ceket satarlar ya işte öyle..!

Bir yolunu bulup istediklerini yaparlar. Biri/leri/ni koruma üzerine kurulu bu düzen böyle!

Adı mı, adını boş ver!?.

Sen demokrasiyi, hakkı, hukuku, adaleti, insanlığını unutma yeter! O zaman anana da geçmiş olsun deyip, çiçek gönderirler, al da git demezler..!

23 Ocak 2021 1-2 dakika 14 denemesi var.
Beğenenler (3)
Yorumlar (1)
  • 3 yıl önce

    Ahmet bey naçizane tavsiye ; Olaf Palme okuyunuz ,okumadıysanız, Kaleminize sağlık ,kutlarım .