Giderken bana birşeyler söyle!

Giderken bana bir şeyler söyle;ayrılırken söylenen sözler birlikteyken yaşananların bir özetiymiş yüreğinde kalanların sana yaşattıklarımın hiçbir önemi yok mu sence ne olur son bir kez arkana bak ve bana bir şeyler söyle.Güzel şeyler söyle demiyorum belki sana güzel şeyler yaşatamadım istesemde istemesemde yapamadım.Ama birşeyler de işte ister hüzün koksun ister kırıklık olsun istersende umut olsun ama birşeyler de.Öyle usulca arkanı dönüp gitme sessizce gitme son bir kez bak bana ne olur.Ve birşeyler söyle...Anlamlı olmasıda şart değil renk söyle mesela kırmızı söyle ben anlam yükliyim.Tıpkı verilmiş açık bir çek gibi.İstersen siyah söyle yada sadece ses çıkar ama ne olur sessizce çıkıp gitme!

08 Temmuz 2009 30-60sn 2 denemesi var.
Beğenenler (1)
Yorumlar (2)
  • 15 yıl önce

    denemeye Değer diye düşündüm ve yorum yazmaya karar verdim aslında doruyu söylemek gerekırse yorum yapılamıyacak kadar güzel belkide milletin yorumsuz kalması bundandır sözler sık dokunmuş ince işlenmiş bi halı gibi el halısı aşkı sevgiyi değeri yada adına ne dıyosan -açık çek-e benzetmen çok hoşuma gıttı genelde bende yaparım ve herseyden bi anlamn çıkarırım bu yüzden çok ama çoook severim gel görkii sevdiklerim spot tur hiç birinin garantisi yoktur : ) saygılar...

  • 15 yıl önce

    Giderken bana birşeyler söyleee sessizce çıkıp gitmek en kötü şey olsa gerek böylesine güzel bir konuya deyinmeniz gerçekten çok güzell kutlarım👍👍👍👍👍👍