Goçlardan Çok Var Memlekette

Haydi efeleeer, haydi goçlar dedin mi ortalık delikanlılar ile dolar birdenbire... Biz Goç dedik de siz Koç anlayın canım işte, teşbihte hata olmaz demişler... Bir sürü Koç var memleketimizde... Rahmetli Vehbi Koç, oğlu Rahmi Koç, Ali Koç öyle gidiyor sıralama...

Koç soyadı her ne kadar güzel bir soy adı olsa da, çok kullanılan bir soy adı... Tabi herkes farklı farklı ailelerden, sülalelerden... Hepte yaparlar Koç soy adını taşıyan insanlara bu espriyi ''Seni de ne zaman kesiyoruz birader, bu kurban bayramına çıkmazsın herhalde.''

Rahmi Koç'un neyi oluyorsun? diye de sordular mı Koç soyadı olup da ilgisi olmayan kişiye, o da uyanıklık yapıp, peh, onlar bizim amcazade yahu, da diyebilir... Desin, kimseye zararı yoksa böyle hava atmanın, atsınlar bakalım...

Sevdiğimiz delikanlılara Koçum benim deriz... Bazısının hoşuna gitmese de bazıları da benimser böyle bir hitap şeklini, koltukları kabarır... Bir de basketbol sporunun koçları var değil mi? Hani İngilizce Coach diye yazılıyor da koç diye okunuyor...

Bir de koçbaşı var, hani şu teröristlerin kapısını kırarken bizim aslanların kullandığı alet. Onlarda bizim koçlarımız zaten herhalde koç başı ile açacaklar o mel'unların kapısını değil mi? Siz siz olun koç gibi olmaya bakın, kuzuların sessizliği içinde kalıp da bocalamayın...

11 Mart 2019 1-2 dakika 1373 denemesi var.
Yorumlar