Gökten Düşen Üç Elma

Bilirsiniz hepiniz, masalların sonunda hep ''Gökten Üç Elma.'' düşer... İyi de kimse sorgulamaz mı bunu yahu? Nereye düşer, nasıl düşer, kimin kafasına düşer? Yıllardır bu soruları kimse sorma cesaretini göstermez mi?

Ne kadar önemli ve de hayati konular bunlar. Cinsi ne sonra bu elmaların. İthal malı elmalar mı? İthal malıysa bu elmalar, elma ithalatından derhal vaz geçmeli... Yok eğer yerli elmaysa, o zaman, nerenin elmaları? Amasya elması mı, Samsun elması mı, Pötürge elması mı, Hakkari Yüksekova elması mı? Bunları tek tek bilmemiz lazım...

Bir de anlamadığım şu var ki bence de çok anlamsız. Bu elmalar neden hep masalların sonunda düşüyor. Masala başlarken düşür şunu da insanlar bayram etsin, hem de bol bol elma yesinler... Fazla elma göz çıkartmaz...

Isaac Newton'un kafasına bir elma düşmüş yer çekimi denen olayı bulmuş Newton biladerimiz. Bu üç elma düşmüşte bir yerlere, acaba kim ne bulmuş? Bunu da ivedilikle incelememiz ve sonuca vardırmamız lazım...

Başka bir konuda elmaların düşmesine kuşların yardımı olmuş mu acaba? Olduysa bunlar hangi kuşlar, kuşlar olmadıysa, bunları yapanlar ağaca çıkan ...uştlar da olabilirler mi? Eğer ki öyleyse bu ağaca çıkmış ...uşt ve de zibidileri bir an önce ağaçtan indirip bir güzel de eşek sudan gelene kadar hatta, eşek sudan geldikten sonra bile dövmek lazım...

Neyse ne canım, biz de amma kurcaladık bu gökten düşen elma konusunu. Naçizane ufak bir öneri sunalım o zaman masalcı kardeşlerimize... Bu gökten düşen ya da düşecek olan elmaların sayısını artırın, hem de masalın başında, ortasında ve de sonunda düşürün kimin başına düşecekse, millet de bol bol elma yesin kardeşim. Bende ki de ne akıllar?

12 Mayıs 2022 1-2 dakika 1372 denemesi var.
Beğenenler (2)
Yorumlar