Gönderilmeyen Mektuplar-6

Bugün aralığın 12'si kar düştü toprağa ve beyaza büründü her yer, senin kadar güzel bir gelin gibi göründü hani saçlarında papatyalar olan.
o papatyalar ki eriyen her kar tanesinin edasıyla,her biri seni seviyorum diyor aşkın en güzel sedasıyla.



Sen kirpiğimden düşen hüzün, gamzeme düşen gülüşümsün...
Dikkat et kendine
çok soğuk
sanırım donacağım
sen geldin aklıma
sıkı giyin üşüme ve sende beni düşün ..



Gözlerin
Karasında yok olduğum gözlerin, kirpiklerinin arasından akmasın ıslak sözlerim.
Başı dumanlı bir mektupta tütüyor sana özlemim, hasretimle alıpta ısınsana
Yüreği güzel bir aşka tutuldu ellerim beni benden alıp seni bana karsana..



Aşındırıyorum sana çıkacak tüm yollarımı vuslat bir gün mutlak gelecek, kader denen yazı bir gün bizi de sevecek.
Papatyalarla motifleyeceğim sırma saçlarını alnından öperek, mutluluğu koklayacağım her telinde bir ohh çekerek.
Kaç kez öptüm hayalimde gözlerini yıldızları yerlere serperek, ayı güneşi sevdim bizi düşünerek..
Kelebeğin gözünden yüreğine düşeceğim anı sabır çekerek, sabra sabır ekerek.



Kolay mı sanıyorsun sensiz geçen günlerde bahar kokusunu içime çekmek
yokluğunla demlenip hayalini gözlerime ekmek.
Sökeceğim takvimlerden sana çıkmayan her günü..Bil ki sensiz her gün bin kederin sürgünü.
Yorulsam da buğulu bakışlarında seveceğim yine ömrüm pahasına, sevdikçe şahit olacaksın aşkların en alasına.



Dedimya buralar çok soğuk geceleri ayaza dönüyor her bir yanım, sensiz donuyor sanki damarımda akan kanım.
Daha kaç kez kabuk bağlar sensiz geçen zaman yüreğimin gergefinde,
daha kaç kez kanar gözlerim sensizliğin de bilmiyorum ..
Bildiğim tek şey' s e n i ç o k s e v i y o r u m '
Ve ağlıyorum sana yaklaştıkça uzaklaşan bensizliğimde...



Artık tutamıyorum içimdeki fırtınaları esmek istiyorum aşktan yana, sökmek istiyorum toprağından ayrılıkları.
İçimizdeki özlem ateşini söndürelim hadi gel ve bu ayrılığı birlikte öldürelim.
Yüzümüze düşen gülüşlerde ısıtalım vuslatın her harfini.
Mektuplarda yakalım ayrılığın tarifini...



12-12-2013

12 Aralık 2013 2-3 dakika 25 denemesi var.
Beğenenler (2)
Yorumlar