Gördün işte durumu...

hey ayağa kalk ve bana cevap ver köle. tüm cevaplar sende, biliyorum.
her şeyi biliyorsun ama söylemiyorsun.bu gün hesap günü,kaçamayacaksın benden...
bak özgürlüğünü verdim sana,kurtuldun her gün isyan ediyordun bana,isyancı his.
al işte hürsün artık konuş işte. parçalarını birleştirdim konuşabilirsin...
çekinmemelisin benden, akrabayız biz seni ben var ettim,biliyorsun değil mi.
borçlusun bana şimdi, anlat bana. cesaretin yok değil mi, korktun benden...
inanmıyorsun değil mi, hür olduğuna. hapislikte yakışıyordu ama sana neyse.
içimdeyken nasıl da gevezeydin hani. her şeyi sen bilirdin akıllıydın sen...
dışarıdasın işte benim gibi nasılmış. kolaymı yaşamak, soğuk değil mi burası.

titriyorsun bak,hadi bir şeyler söyle. gerçekleştiremediğim, hayaller burada bak...
buyur seni bekliyor, görev başına. yok ya yok sende iş yok beceremicen.
en iyisi geri göndermek seni,ne dersin. bak burası Amerika, özgürlükler ülkesi.
fırsatlar diyarı.gizemli kent,baba da derler.insanlar eşittir burada, siyah beyaz kardeş
bak nasılda mutlu bu minik zenci,nasılda o da kim biri var yanında, spartaküs olmasın.
o ne be ağlıyor galiba, spartaküs ağlıyor,neyse trakya ?lı değilmiydi bu köle,ne işi var be,neyse.
bak şu dişlerini gösteren şişko da marcus crassus. elli eyaleti var buranın,alaska ya gidelimmi.?
özgürlükler diyarı amerika,özgürdür köleler.üşüdün değilmi alaska'ya gitmemeliydik.
soğuk diye satmışlar bu toprakları.belli. gel afrika ?ya gidelim kanımız ısınsın.

lebular diyarı derlermiş buraya,vahşi doğa. nasılda zayıf değil mi bu insanlar neden acaba.
salyası akmış bu çocukların,sıcaktan olmalı... ne güzeldir afrika şu ağlıyan çocuklarda olmasa.
evet ne düşünüyorsun.suskunluk yakışmıyor sana. biraz daha gezelim mi, kutsal topraklara ne dersin.
islamiyetin doğuşu,vicdanın sesi burada.bu topraklar işte esaretini kırdı insanların,yok bi çelişki...
komşusu açken kendisi tok yatmaz bu insanlar.çalışkandır bu insanlar,hiç durmazlar,yok bi çelişki.
şeytandan eser yoktur kalplerinde,müslüman ülke. bizden yani özümüzden,vicdanın sesi mekke.
kızıldeniz'de saklı kent,düşlerimin sesi mekke. ne o ağlıyorsun,neden duygulandın şimdi.
bu kadar sulu göz olduğunu bilmiyordum. numaracı seni ne o içime mi dönücen peki.

tek şartla bir daha sakın bana akıl verme..
benden üstün değilsin.gördün işte durumu
gördün işte durumu...

02 Ekim 2008 2-3 dakika 1 denemesi var.
Yorumlar