Gül ve İnsanlık

Kimisi dua alır
Kimisi vebal
Kimisi ah alır
Kimisinin zatı bir zeval ...







Saflığım, iyi niyetimdir.
Dostluğum samimiyetimdir.
Kişiliğime asla laf söyletmem...







Günümüzde insanlar kendi değerlerinin farkında değiller. Kimi ah almakla meşgul, kimisi kalp kırmakla, kimisi dedikodu yapmakla meşgul. İyi niyetlerini çoğu kaybetmiş ve iyi niyetli samimi insanları da saf olarak değerlendirmekteler. Oysa saflık, incitmemek can yakmamak kalp kırmamaktır. Geniş bir perspektiften bakarak olayları süzmektir. Olaylardan iyi sonuç çıkarabilmektir. Ömür boyu insan, insanlık yolunda yürümek için insan olabilmek için çaba göstermelidir. Her şey olabilirsiniz ama her şeyden önce insan olabilmek ve insan kalabilmek önemlidir. Kişilik çok özel bir durumdur. Her insan bir kişi baktığımız zaman fakat her insanda bir kişilik yoktur. Bazı kişilerin her hali hüsnü bir zevaldir. Hani denir ya kişiliği oturmamış aynen öyle. Gariptir ki, dostluklarda şimdilerde tamamen menfaate dayandı. Çok özlüyorum çıkarsız yalansız samimi ve içten o güzelim dostluğu ve dostları. Umulur ki bir gün dünya öyle güzel bir noktaya gelir ki kimse kimseyi incitmez, üzmez, ağlatmaz, kanatmaz, yakıp yıkmaz. Duamız bu yönde. İnsanlığı ayakta alkışlamak isterdim, maalesef hayatı insanlar çilekeş düzenbaz vurdulu kırdılı duman duman çalan çırpan kimlikleri yere çalan insanlık özünü dağıtan ve kendi özünü sorgulamayan ve hep karşısındaki sorgulayan insanlarla dolu. Yeryüzüne öyle bir gül dikelim ki adı insanlık olsun... Ve bu gül, güzellik sevgi iyi niyet hoşgörü sevgi saygı ve sabırla gökyüzüne dal versin... Ve insanlar gülü versin ..





Selam sevgi ve saygılarımla

07 Kasım 2014 1-2 dakika 224 denemesi var.
Yorumlar