Gülümse

Hayat hep düz bir çizgi değildir. İnişli çıkışlıdır,bazen önünde kocaman bir dağ vardır.Bazen bir patika ,anlam veremezsin neden diye düşünür ,anlamaya çalışırsın.
Hayat dediğin bir ip gibidir,ne gergin olmayı , ne çok gevşek kalmayı sevmez. Seni hep dengeye çekmeye çalışır ve sen o ipin üstün de ustalıkla bir cambaz misali yürümeyi öğrenirsin.
Hayatın amacı budur aslın da, bir bak etrafına ,yaratılanlara ,evrene her şey bir dengededir.
Sanki bir birinden yarı gibidir lakin görünmeyen bağlarla bağlıdırlar.
O zaman bize düşen ipin hep doğru gerginlikte olamasını sağlamaktır.Nasıl dediğinizi duyar gibiyim.
Gerginken gevşetmeye , gevşekken gerginliğini dengelemeye çalışarak ve hayat ipinin hep dengemizi bulmamız için olduğunu unutmamaktır.
Ağlamak kadar gülmenin ve bile bir dengesi vardır.
Çok üzüntülüyken , bizi rahatlatacak bir olay ,çok fazla mutluyken malesef bizi yine ortaya çekecek üzüntülü bir olay olması gibi.
O zaman kızmadan hayat ipinin nasıl normal gerginliğe geleceğini izlemek ,ona uyum sağlamak bize çok şey kazandıracaktır.
O zaman hayat bize zor ve kötü gelmeyecek zor zamanda bile gülecek bir şey bulacağız .
Sadece izlemek ve hayat ipinin dengemiz için olduğunu unutmamak .
Hadi gülümse hayat ne kötü , ne anlamsız ne de boş.
Gülümsemek için hep bir neden bul ,ağlasan bile bunun seni rahatlatmak için olduğunu düşün. Gökyüzü gibi ,onu izle ve kendinle özdeşleştir ,bak sana neler anlatacak. O zaman hadi durma GÜLÜMSE HAYATA

17 Mart 2018 1-2 dakika 7 denemesi var.
Beğenenler (1)
Yorumlar