Günaydın Tangosu

Bu sabah belki derinden bir günaydın çığılığı yükselir kulaklarına sonra bahar tüm cömertliğiyle havalandırır perdeni ' günaydın ! ' der hoyratca.günakşamdır bazıları için hala.bazıları için monotonluğun bir parçasıdır. bazılarına sıcak bir boyozdur kordonda bazılarına janbondur pambe renkli villasında.ama günaydınlıktır ne olursa olsun.güneş belki koskocaman bir parlaklık belki ufak bir umut ışığıdır ama hiçbir zaman karanlıkta bırakmaz gündüzü, armağandır sana sıcak esen yel.bir de bindim miydi sabah vapurunun omzuna. duydun muydu martıların tangosunu, bugün bitmez sana uçarsın tüm aydınlıklara.hayat bundan ibaret olsa ya dersin...gözlerin süzülür ne olursa olsun dinlersin.duymazsın ama hiç köşebaşında mendil satan yaşlı teyzenin emekli çığlıklarını kaparsın kulaklarını sabah olmamıştır ona kandırır kendini karanlığa uyur gider bi tenhada.sende şimdi belki yalnızlıkla belki insanlarla okuyorsun bu satırlarımı.gökyüzüne bak aç pencereni mavilikler kıskansın gözlerini gör mahallendeki çocukların neşesini.hayat bu olmalı ya çocuk kalsaydık keşke dertlere salmasaydı bizi ömrün serüvenleri.yıkılmasın hayallerin gel saklayalım onları bir yastık altına ve ya bir banka hesabına.hayallerinde küçülmüş bakıyorum da.günaydın sana günaydın avuçlarında ezdiğin umutlarına.belki yeni bir günde kocaman bir güneşle dersin bana merhaba!

26 Mayıs 2011 1-2 dakika 2 denemesi var.
Yorumlar