Günlük Notları - Yüksek Gerilim Hattı

Son kırk sekiz saatte Dağı mesken tutan Kürt tarafından duyulan acı çığlıklar gökyüzünde yüksele yüksele gelip şehirde yaşayan ailelerinin ocağına ateş olarak düştü.Öncesinde sınır birliklerinde başına geleceklerden habersiz görevlerini yapan askerler gencecik yaşında toprağa düştü.Türkün Kürdün omuza omuza çok zor şartlarda çarpışa çarpışa elde ettikleri zaferlerin sembolü olan ay yıldızlı bayrağa sarılı tabutlar memleketlerine geldikçe annelerin feryatlarıyla iç bölgeler çalkalandı çalkalandı ve acı öfke patlamalarını beraberinde getirdi.Yüksek gerilim hattında yaşamak bu olsa gerek.Ateşli konuşmalara ve duygusal sömürüye her şekilde açık olan bu ortamın sorumlusu kim diye sorsak.Bilmem kaç yıldır döne döne aynı hataları yapmaktan bıkmayan devletin politikaları mağduriyetleri ranta çevirmiş kimi Pkklı derin güçler örgüte esir duruşuyla siyasi hamle yapma cesaretinden ve iradesinden yoksun BDP meşru siyasi zemini paylaşmak konusunda isteksiz ve bir takım faydacı hesaplarla gizli bir kibir içinde olan iktidar partisi ve mecliste bağırıp çağırmayı ve ağzının çok laf yapmasını marifet sayan milliyetçi ve sol söylemi benimsediğini dile getiren muhalefet.Ve belkide kendi küçük dünyasında sorunlarıyla oyalanan oynaşan zamirler ben sen o biz siz ...

22 Ekim 2011 1-2 dakika 45 denemesi var.
Yorumlar