Günümüzün En Büyük Silahı O Artık

''Hapşırınca herkes panikledi

ZONGULDAK'ta halı satan iş yerinde bir kişinin hapşırmasıyla çalışan ve müşteriler panikle kaçacak yer aradı. O anlar iş yerinin güvenlik kamerasına yansıdı.'' BASINDAN

Atom silahı ya da hidrojen bombası veya napalm ya da el bombası filan zannetmeyin. Günümüzün en büyük silahı hapşırmak, aksırmak, tıksırmak... Gıcık kaptığınız birisi mi var, gidin yanında şöyle kuvvetlice hapşırın, hem vallahi hem billahi adam semtinden taşınır başka bir semte...

Şaka bir yana zor günlerden geçiyoruz, hem millet olarak hem de bütün dünya milletleri olarak. Ben işin esprisini yaptım biraz ama, siz sakın böyle şeyler yapmayın. Virüs bu şakaya makaya, makaraya sarmaya gelmez hiç kimseyi... Bulaşmıştır virüs, ama hafif geçiriyorsunuzdur, aksırdığınız an da yanınızda ki adama bulaşır, onun bünyesi zayıftır o kişiyi yerle bir eder, aman diyeyim ha!

Otobüslerde, metroda aksıranlardan tıksıranlardan uzak durun, ne olur ne olmaz... Mümkünse maske ile dolaşın. Kağıt ya da bez mendilleri yanınızdan eksik etmeyin. Özellikle de bahar alerjisi olan kişilerin çok daha fazla dikkat etmeleri gerekir, diye düşünüyorum...

Ha bu arada güzel abilerim ablalarım, benden borç ya da alacağınızı istemeye falan gelmeyin sakın, bir aksırırım, hapşırırım yerle bir olursunuz, aklınız çıkar billahi de bir daha geri gelmez...

Bir müddet millet olarak bunlara alışacağız. Öpüşmek, tokalaşmak, sıkı sıkıya sarılmak yok hanımınıza, çoluk çocuğunuza bile, bu kötülükleri yapmayın sakın. Ne kadar bilinçli hareket edersek bu travmaları da o kadar çabuk ve güvenli bir şekilde atlatırız...

İsterseniz kalabalık yerlerde bir hapşırmayı deneyin. Çevrenizde kimselerin kalmadığına hemen şahit olacaksınız... Korona ile de belki hiç alakanız olmasa bile yine de dünya ve bizler Türk Toplumu olarak diken üstündeyiz. Hadi bir de ufak fıkra ekleyelim de yüzünüzde güller açsın. ''Adam bankaya girmiş, hemen paraları çıkartın demiş, tam güvenlik görevlisi müdahale edecekken bir aksırmış, hepsi yerlere yatmış kimisi de dışarı çıkmış korkudan, adam da paraları alıp elini kolunu sallayarak kaçmış.''

27 Mart 2020 2-3 dakika 1371 denemesi var.
Beğenenler (1)
Yorumlar