Gününüz Hiç de Falda ki Gibi Gitmez

Fal dedin mi, çoğu insana boş gelse de bir çok kişide günlük burç yorumunu, falını okumadan hareket etmez, kafayı takar da takar... Çoğu zamanda zaten kötü bir şeyler yazamazlar falda... Niye yazsınlar ki o falı okuyanlar gazetelerin müdavimleri değil mi? Kötü bir şey yazdı mı üç gün üst üste hadi tesadüfen de o insanın başına kötü olaylar geldi, bir daha alır mı o gazeteyi... Yani kısaca nabza göre şerbet durumları vardır her zaman...

Sakın kafayı takıp da o fala göre gündelik hayatınızı düzenlemeye kalkmayın. Gelecek bizim için muammadır. Bir saniye sonrasını bile bilemeyiz... Yaşadığımız anlarda başımıza ne geliyorsa odur kaderimiz... Kadere ve kazaya iman da imanın şartlarındandır... Kader alnımıza yazılan, kaza da alnımıza yazılanın zaman dilimi içerisinde gerçekleşmesi olayıdır...

Herhangi bir gazetenin fal sayfasını, on gün alın ve okuyun bakın, göreceksiniz ki belli aralıklar ile kurulan cümleler aynıdır. Bana inanmıyorsanız, deneyin, siz de bunu göreceksiniz... İnanç temellerimiz arasında da fal ve falcılık diye bir olgu yoktur zaten...

Hadi size bir iki de burç yorumu örneği vereyim. ''Bu hafta geçmişin başarısızlıklarından ders alacaksınız. Deneyeceğiniz yeni yolda üst üste kar sağlamanız mümkün.'' Koç Burcu yorumu... ''Sizi yoran bazı belirsizlikler ortadan kalkacak. Belli konularda artık dinlenmek ve eğlenmek için fırsat yaratabileceksiniz. Geçmişten ders almasını bilen ender kişilerden birisiniz.'' Bu da herhangi bir günün İkizler Burcu yorumu imiş... Gördüğünüz gibi havada kalan ucu açık ifadeler bunlar...

O gün ki burç ya da fal yorumunda bazı kişilerin başına gelen olaylar fal ile örtüşse bile, bu oran belki de binde milyonda birdir. Her gün o gazeteye bakıp da burçlara göre hayatınız dizayn etmeye çalışırsanız, bir zaman sonrada boşluğa düşersiniz, benden söylemesi...

Allah'ın bize indirdiği yüce kitap Kur'anın Maide Suresinin 90. Ayetinde de konuya gayet net açıklık getirilmiştir...Diyanet İşleri Başkanlığı: ''Ey iman edenler! (Aklı örten) içki (ve benzeri şeyler), kumar, dikili taşlar ve fal okları ancak, şeytan işi birer pisliktir. Onlardan kaçının ki kurtuluşa eresiniz.'' Gazetelerimizin de bu işe bir son verip, burç yorumları, fal yorumları gibi şeylerden kaçınması hem kendilerinin hem de toplumun yararına olacaktır...

22 Ocak 2019 2-3 dakika 1371 denemesi var.
Yorumlar