Güvercin kulubesi

Bindiği dalı kesenler ne meyvesinden faydalanabilir ne de gölgesinden

Susmak bazen yorum bazen soru bazen bir çözümdür.

Aşkınızı yedi kat yerin dibine gömerken ,mağdur değil mağrur olun

Sevdiğiniz sizi aldatırsa ,bu şerefsizle ne işim var deyip kına yakın.

Artık sonuçlarını değiştiremeyeceğim yorumlarda yoğum.

Hayaller peşin vergi alınsaydı ekonomimiz düzelirdi diyorum.


Yayımcıya soruyorum kitabın satılmıyor diyor,okuyucuda bulunmuyor.Çattım şaştım bu işe.

Bana geliyorlar diyorlar ki İpin Ucu nerde?Yok diyorum bıraktım.Her Şeyim Var sanırdım verelim.

Yine geliyorlar mahsustan diyorum ki İpin Ucu Karaborsa oldu.O zaman bul diyorlar.Ben nasıl bulayım.Kendi halin de bir yazarım

Şiirlerim okunsun da isterse satılmasın.Yaa birazda satılsın vergi rekortmeni olacak kadar

Şiir hiç boyun eğmez şair sende eğme.

Dedim ki ona şiir dünyanın en güzel şeyi.Biliyorum dedi anlaşılan kimse bilmiyor.

Şiir olmazsa şarkı olmaz.Düşünün

Şiir olmazsa şarkı olmaz .Düşünün

Şiir olmazsa aşk acısı geçmez .Düşünün.

Şiir olmazsa hayal kayıtta olmaz silinir.Düşünün


Şiir olmazsa gazel olmaz.Düşünün.Boşuna gazel çekme mi?Diyorsunuz .Tamam sustum

Her Şeyim Var Sanırdım şiir kitabım İnternette her yerde.Ülke dışına da gönderiliyor.İyi de ben bile beceremiyorum internetten almayı

Yazmak güzel dert .Yayınlamak derdin kökünün kökü dert.

Bana beş yıldızlı otel reklamı yapmayın.Benim kendi beş yıldızlı otelim var Yalnızlığım.Tanıtmaya ömrüm yetmez.



Macera ,mizah aklınıza gelen her tür roman için söz verebilirim de.Çocuk romanı için asla
Bilirim ki önce çocuklara verilen söz tutulmalıdır.

Ömür benim ömrümde
Sorusu çok zor Bir okuyucum mesaj yazmış.Şiirlerini hem okuyup hem dinliyorum.Bir ben dinlemedim şiirlerimi sevindim.Nerde seslendiriyorlar acaba.Onlar şiirini de seslendirmişler sanırım.

En sevdiğim şiirim' Onlar' şiirimdir .Gurbette olan memleketlerini özleyen tüm dünya insanlarına hediyemdir.

En çok beğendiğim şiirim' Kayıp Mehmet'e şiir'dir.O şiir bir söğüt ağacı gibidir.Yaprakları eğilse hüzünle eğilse bile gövdesi sapasağlamdır

En çok okunmasını istediğim ?Sarmaşık' şiirimdir.O da çok sevgiye ve huzura umuda özlem vardır.

?Belki Bir Gün Umutsuz değil' şiirim elime tutuşturulmuş bir not ve onun gözyaşlarıdır.

En çok seslendirilmesini istediğim şiir ?Yalan ? şiirimdir.(Neye yarar dünya insanın sevdası bile yalansa diyen bir sorudur? Aynen sorulmuş)

En çok sakladığım şiirim ?Mesela Yani' şiirimdir .Hiç bir şeyi yoktur aslında sadece küçük bir mesajdır hiçbir zaman görmediğin görmeyeceğin birine.Mesaj yarışı atışma.

En çok ve yorumsuz okunan şiirim' Rüzgar Mı Suçlu ?Şiirimdir çok eskidir biz kardeşimle yıllar önce şarkı gibi okurduk.Sanırım insanlar benim gibi rüzgara yılıyor suçu.

En çok dikkat çeken şiirim ?Derdin Kökü'dür.Yorumsuz.

En Çok enerjisi olan şiirim ?Sonrası Yok Aşkım'dır.İlhamı bir güzel insandır.Bir daha karşılaşmadık desem yeridir.Beni hiç üzmeyen bir insan bir duru sohbet.Sadece kendi için resim yapan biri.
?Bırak Gitsin' Şiirime kimse bir şey diyemez zaten her okuyan kendinde bir şey bulur tebessüm olur

?Her Şeyim Var Sanırdım ? Başlıklı şiir kitabım varlığın değil de Hiçliğin bulunamadığını anlatır.

Kafam çok bozulmuş.Üstüne kafayı yedim galiba gıda zehirlenmesinden gitmesem bari.


Kitap okumak ruhun gıdalarındanmış.Birazdan kitap okuyup ruhumu kurtarayım bari.

Bana göre en zor yazılan roman çocuk romanıdır.Büyükler bu yararlıdır deyip yiyebilirler ama çocuklara beğenmediği bir şeyi yediremezsiniz.

Çocuk romanı yazmayı denedin mi?Diye sorarsanız.Bir gecede kurdum bitirdim.Sabah hiçbir şey hatırlamıyordum.Çocukluğa indim ama orda kalamadım.

Benim çocuğum olsaydı,altı aylıkken televizyon izletir.İki buçuk yaşında bilgisayara oturtulup altı yaşında tüm gazeteleri eline verirdim.İster okusun isterse yırtsın

Çocuğum olsaydı, dört yaşında eline boyama kalemi verir on yaşında Wertherin acıları kitabını okuturdum.İster ağlasın ister gülsün.

Çocuğum olsaydı her şeyi yedirmeye çalışırdım.Ama istediği kadar ister zayıf olsun ister şişman.

Çocuğum olsaydı bazen o kadar Özgür bırakırdım.Tabi bu ara sıra ister dağıtsın ister kırsın.

Çocuğum olsaydı kendini korumasını öğretirken başkalarına da gereksizce zarar vermesini gerektiğini öğretirdim.

Çocuğum olsaydı çok üstün zekası olsa bile istediği mesleği yapmasına izin verirdim.İster cazcı ister futbolcu ister bilim.izin verirdim örse de kilim

Çocuğum olmadan koca dayağına itiraz etme haklarını haklı kullanan anaların çocuklarını evire çevire döven analara kızıyorum. Tabi bunu yapan tüm analara.

Tabi devam edebilirim .Yine de yeter .Ne bu yaa çocuğa o zararlı bu zararlı.Bu dünyada yaşamayacak mı?Bu çocuklar.

Çocuğum olsaydı.Önce güveni öğretirdim .Saygıyı bunları öğretirken haklıysa hakkını savunmasını .Ve en önemlisi sevğiyi.

Böyle olmaz mı?Diyorsunuz o zaman ne diyebilirim çocuğum iyi ki yok.Sizinkileri Allah bağışlasın.

En büyük yalancı sana olan aşkının ömür boyu süreceğini söyleyendir.

Beni en çok seven beni en çok üzen uzaklardan onun gözyaşları gözüme dolandır.

Aşkı bin bir tanımlamalarından en zoru onun mutluluğu için ondan vazgeçtiğin andır.

Kimse öküz altında buzağı aramasın bunları yazan bir yazardır.

Aşk için bir zaman seç deselerdi.Yarını seçerdim.Çünkü o keşfedilmemiştir.

Çok şükür.Bir an umut kucağımdan düştü sandım.Umut kucağımda uyuyormuş.Uyu umut uyu da büyü.

Sözlerimi bir kuş gibi uçuruyorum sonra düşündüm de bir güvercin kulübesi yapayım da nereye uçarlarsa uçsunlar dönüp dolaşıp gelecekleri bir kulübeleri olsun.Belki diyeceksiniz ki ne gereği var edebi değeri yok.Öyle de olsa manevi değeri var benim için.Hem burada bir kulübe kursak kime ne zararı var ki.Son söz olarak ne diyebilirim ki size.Canım çok şiir çekiyor.Yeni yazmasam da eskilere bakayım en kısa zamanda.Bir de güzel haber vereyim size artık şiire hak ettiği ilgiyi gösteriyor gibi basın. Dergilerde çizgilerine renk en azından farklılık getirecek gibi.Hep diyorum önce dergiyle başlar okuma alışkanlığı.Tabi her şey toz pembe değil bir kitapçıya sordum ?Edebiyatla ilgili kitaplar satılıyor mu?' diye dedi ki ?Korsan kitap istiyorlar ikinci el kitap isteseler anlayacağım' Kasetin anladım da kitabında mı? Korsanı var.Bazı şeyler düzelmeli.Böyle işte.Gecenin bir yarısı yine yaptın yapacağını söyle güzel bir öykü yazsan daha iyi olurdu diyen olursa.İnsaf edin sabahlayayım mı?Yani.



15-4-2012

16 Temmuz 2012 6-7 dakika 27 denemesi var.
Yorumlar