Hasta mı Bunlar

Evet, evet uzun zamandır medyada, sosyal medyada haber alamıyoruz bu sevgili sanatçılarımızdan, yoksa, yoksa durun, durun hemen söylemeyin heyecanlanırım. Alyoşa Kürklü kızımızı iki gündür hiç bir magazin programında göremedik, olmaz böyle bir şey diye aklımız tavana vurdu billahi... Hasta mı yoksa?

Sibıl Mabel de aynı şekilde ne sosyal medyada ne de başka bir medya da hatta ve hatta sabah pastası gazet... pardon sabah postası gazetesinde bile çıkmamış ki bu sanırım Sabah Postası gazetesini de derinden sarsmıştır... Hatta Sabah Postası Gazetesinin muhabirleri bayan Sibıl Mabel'in yurdu terk edip Paris deki mütevazı saray yavrusuna da gidebileceğini dile getirmişlerdir...

Jaguarı ile her zaman gurur duyan ve kırmızı bir renkte Jaguarından başka yirmi dört tane daha değişik renkte Jaguarı olan Zahmettin Çoksürat uzun bir zamandır radara girip de ceza ödememiş, hayret ki hayret! Kesin bu adamın psikolojik sorunları var o nedenle sürat yapıp, radara girmiyor, hayır iki günde bir radara girmezse bu adam rahat etmez hasta olur da inanamıyorum şimdi ben bu yaşananlara...

Tirmanya İktidar Partisinin başkanı Himfurt Cimbert bir haftadır hiç bir muhalefet liderini iğnelemedi, eleştirmedi, yerden yere de vurmadı, hatta vatan hainliği ile bile suçlamadı... Kesin hasta bu Himfurt Cimbert... Daha da ileri gidip de ''Hepinizi kucaklayacağım benim canlarım ibibiklerim, eğri bodiklerim.'' derse hiç şaşırmayın...

Yok, yok kesin bu toplumda bir acayiplikler var. Otobüse binerken dikkat ettim bir kaç kere, insanlar birbirini iteklemeden sırayla bindiler... Futbol Maçı seyrediyorum televizyonda hiç kimse, hakeme küfür etmiyor, yok, olmaz böyle şey, sahaya da bir şey atmıyorlar. Eskiden 31-10 telefonları sallıyorlardı, ucuzdu telefonlar, şimdi en ucuz telefon üç dört bin lira, nasıl atsın gariplerim...

Kırmızı ışıkta bekleyen arabalar var. Hatta buna inanamayacaksınız belki, yola atlayan, yaya oldu mu, zınk diye firene basıp duran arabalar bile var. Otobüslerde metro da geçen ne oldu, anlatsam, aklınız çıkar billahi... İki tane yaşlı, bir amca bir de teyze bindi metroya, dört tane genç kitap okuyup müzik dinlerken, birden yerlerinden kalktılar ve yer vermek için amca ile teyzeye adeta yarış yaptılar... Yok, yok, normal değil bunlar ya da ben rüya filan görüyorum...

08 Şubat 2022 2-3 dakika 1375 denemesi var.
Yorumlar