Hayat Paylaştıkça Güzeldir

Günümüzde herkes güzelin ve paranın peşinde.

Kimse yüreğe ve kişiliğe bakmıyor.

Yakışıklı erkek ve güzel kadın arıyor.

Oysa; eksik yanınızı tamlayan, değer veren, sadık kalan, iyi ve kötü günde yanınızda olabilen,

güvenebileceğiniz, size güven veren, birlikte gülüp, ağlaya bileceğiniz huzur kokan insanların varlığı her konuda mutlu eder insanı...

Bazen yaren, yoldaş, eş, sevgili, bazende dost ve arkadaş olabilen, sizi şefkatiyle sarıp sarmalayan, güldüren, keskin

zekasıyla ve duruşuyla yanınıza yakışan insanlar olsun yanınızda ve yamacınızda.

Asil, nezaketli ne istediğini bilen, hayatın ağır sorumluluğunu birlikte omuzlayıp paylaşabileceğiniz, dik duruşlu ve prensip sahibi olan kadın ve erkekleri sevin!. 

Hayatın bütün öğretilerini ve kazanımlarını birlikte paylaşın.

Hayat paylaştıkça güzeldir.

Ayrıca doğru seçimler mutluluğunuzun ana kaynağı ve yaşama sevincidir. Gözlerinizdeki yıldızlara ışık olan, ağız dolusu mavi gülüşlerinizede sebep olur.

Kadının güzelliği edebinde, erkeğin adamlığı kadınına, sevdiklerine ve ailesine sahip çıkmasındadır.!

Dış güzellik gelip, geçicidir.

Baki olan kalp güzelliğidir.

Çünkü günümüzde herkesin kendini adam sanma gibi bir hastalığı olduğu için, kimin ne ve nasıl olduğunu bilemezsiniz?

Varlığıyla size bir şey katmayanlar, zamanla sizi eksiltir.  Her şey dengede güzeldir. Karşılıklı eksiklerinizi tamlayanlarla, tamamlanın.

Yoksa hayatınızı bir uçurumun kenarında geçirir, düşmeme telaşında yaşarsınız.

Gülşen Polat

12 Nisan 2023 1-2 dakika 27 denemesi var.
Beğenenler (4)
Yorumlar (5)
  • 13 ay önce

    Çok güzel, iyi niyetli duygularla yazılmış bu deneme yazısını kutlarım Gülşen hanım. Para her şey olmadığı gibi, sadece güzellik de bir şey ifade etmez. Bir sivilce yeter demişlerdir atalarımız. Sağlıcakla esen kalın.

  • 13 ay önce

    Hayat iki insanın birlikteliği ile daha güzel, daha anlamlı... Sevmek ve sevdiğin ile bir şeyleri paylaşmak ana gaye olduğu zaman insan ufak tefek kusurları da görmezden gelebiliyor... Arkadaş dost olabilmeyi becerebilmek gerçekten çok önemli, bunu başarabilenlerin birliktelikleri de uzun süreli oluyor haliyle... Paranın araç, mutluluğun ise asıl amaç olduğunu unutmamalı insanlar. Kutlarım ...

  • 12 ay önce

    Kadının güzelliği edebinde, erkeğin adamlığı kadınına, sevdiklerine ve ailesine sahip çıkmasındadır.!

    Dış güzellik gelip, geçicidir.

    Baki olan kalp güzelliğidir.

    Doğruya ne denir ki ?

    Telaşlar hep amansız koşuşturmacalara gebe...

    kutlarım...