Her Şey Kontrol Altında

Her Şey Kontrol Altında

İyiyiz iyi!

Covid 19 iyi gidiyor, kontrol altında!

Dolar öyle!

Euro öyle!

Altını karıştırmayın, suları bulandırmayın!

Bayramdan önce 1.48 dolarım vardı, bayram bitti 1.18 dolara düşmüş!

Yani cebinizdeki her on lirada olan kaybınız!

Çok mu şaşırdınız?

Daha kötü durumda olanlar da var dünyada, her şey kontrol altında!

Bu kadar kontrol altında olan ülkede yanlış bir şey olur mu, elbette ki olmaz!

İyiler iyi!

Yan dairede oturan hacı Yasin emmi, sabah akşam namaz kılıyor, Yasin’i Şerif okuyor!

Neden, oğlunu evlendirirkene, 65 yaşındaki, ortanca kardeşinden dolar üzerinden borç almış, kendi 75 yaşında!

Hacı teyzem tespih çekiyor aralıksız bir haftadır, o da komşusundan 15 küçük altın almış borç olarak!

Ayakkabıcı Ahmet var köşe başında, dükkan kirası 2000 dolarmış, sabah geçerken selam verdim, bin pişman oldum! Derdi çok büyük, üç adam çalıştırıyor, ikisi bu hafta sonu yolcu kısmetse!

Tatile değil, kapıya yolluyor!

Kasap Emin’le karşılaştık, ben bittim diyor, neden diyorum, hani kurbandı önümüz, sağdan soldan euro üzerinden mal toplamıştım, borcu dağıtamadan vurgun yedim diyor!

Fırıncı Rıza’ya uğramadım, vadeli aldığı iki kamyon un fiyatının, ikiye katlandığını tahmin edebiliyorum!

Hırdavatçıdan geçen hafta iki batarya almıştım, iki tane daha alıp yenileyeyim diyordum, fiyatı ikiye katlanmış!

Her şey yolunda, iyiyiz, iyi!

Görüyorum ki, vatandaş her türlü zararda!

Bunlar çok önemli değil, takmayın kafanıza, asıl önemli konuları hallettik!

Önemli olan Ayasofya’nın ibadete açılmasıydı, açtık!

Önemli olan Libya’ya gitmekti, gittik!

Önemli olan denizlerde gemileri yüzdürmekti, yüzdürdük!

Önemli olan sanal olarak savunma sanayini geliştirmekti, geliştirdik!

Önemli olan yeni köprüler inşa etmekti ettik!

Önemli olan tüneller açmaktı, açtık!

Önemli olan uçmaktı, kaçmaktı, takla atmaktı hepsini yaptık!

Önemli olan tüm ülkelere kafa tutmaktı, tuttuk!

Siz doları, altını, Euro'yu önemsemeyin, ne takıyorsunuz kafanıza, zaten sizde kafa mı var Allah aşkına! 

Biz düşünürüz sizin yerinize, her şey kontrol altında!

06 Ağustos 2020 1-2 dakika 95 denemesi var.
Beğenenler (3)
Yorumlar (2)
  • 3 yıl önce

    Bir de biz sizin yerinize ölürüz diyebilseler ne güzel olurdu...

    Hayatlarının ipotek altında olduğunu ne zaman anlayacak bu millet. Hayatın gerçek yüzü acı da olsa bu.

    Her zamanki gibi güzeldi.

    Kaleminiz hiç susmasın.