Hoş Geldin

Hoş geldin her şeyim...
Bu gece ay her zamankinden farklı olup,bakır rengine bürünecek ve ben gönül bahçemi güzelleştiren kadının varlığına bir kez daha şükredeceğim.Hem de nasıl bir şükür biliyor musun?
Sanki ağzımda kuru bir ekmek var ve bunun için Allah'a şükreder gibi...

Hoş geldin her şeyim...
Gecenin karanlığından korkup,babasının eve gelmesini bekleyip,kokusunu içine çekince nefes aldığını hissettiğini sanan bir kız çocuğu gibi yollarımı gözlüyorsun bu gece...Ha unutmadan bir şey daha var,hatırlar mısın? Yine böyle bir vakit,gözlerin yollarıma,burnun kokuma,ellerin sakallarıma hasretti...
Yorgun bedenin yolculuktan bitap düşüp beni beklerken uyuya kalmış ama ben daha eve adımlarımı atalı dakikalar olmamışken,sallana sallana bana doğru gelip sarıldığın anı ben hiç unutamıyorum.Belki de,sana ilk sarıldığım andan sonra en güzel sarılmamız ne diye sorsan bunu söylerdim sevdiğim.Bu adam her haline hasret,her zerrene düşkün,her gülüşüne ayrı anlamlar yüklüyor.En derininde yaşatıp,kimselerin zarar vermesine izin vermiyor.

Diyeceğim o ki,
Kurumuş gönlüme çiçekler açtıran,
Yerle yeksan edilmiş gönlümü toplayan,
O güzel kadın,hoş geldin gönlüme...

23 Kasım 2018 1-2 dakika 56 denemesi var.
Yorumlar