Hoş Geldin Yüzümün Gülen Yanı(nasihat)

Buymuş birini karşılıksız sevmek...

Bir gülüşe ömrünü feda etmeyi insan anne olunca öğreniyormuş demek ki...

Hoş geldin yüzümün gülen yanı; hoş geldin *Almıla...
Annenin gri dünyasını kalbinin renkleriyle nede güzel boyadın..Yaşamın kıyısından tamda içine nede güzel çektin ruhlarımızı...


Sevgiyle büyü bebeğim, onurlu yaşa.
Penceren de ruhunu aydınlatan bir avuç mavilik her dem olsun demir parmaklıklara inat...
Yüzünü gökyüzüne çevirdiğinde yüreğimin senin için nasıl attığını hatırla bu dünyaya inat, adın gibi ol, adın gibi yaşa bu soysuzluklara inat.

Farkında mısın bilmem;
Nasılda alıp gittin benliğimizdeki vurdum duymazlıkları..
Kokunu nede çabuk yerleştirdin zihnimizin en kuytu,en karanlık köşelerine...Çokta olmadı hayatımıza geleli.. Nede çabuk hapsettin şu gözyaşlarımızı kahkahalarımıza..
Adın gibi ol, adın gibi yaşa.

Bunca zaman seni beklemiş demek bu körelmiş duygular;

Sevginin de karşılıksız olabileceğini, yürümenin yeniden öğrenilebileceğini, uykusuzda yaşanabileceğini ve hepsinin sevgiyle olabileceğini öğrenmek için demek senin gelmen gerekiyormuş hayatımıza.

Hoş geldin yüzümün gülen yanı..
En büyük erdem olduğunu karşılıksız sevginin, en önemlisi koşulsuz sahibi olunabileceğini bir yüreğin; minicik bedenin ama o kocaman yüreğinle nasıl da öğrettin bu umursamaz annen ile babana.
Adın gibi ol; adın gibi yaşa bebeğim...

Gitmek zorunda kalacağım bir gün mutlaka...

Ben gittiğimde, hüzün yağacak bazen o üzerine titrediğim gözlerine....
Çaresi yok nasırlaşmış yürekleri yumuşatmanın anne nasihatidir sana, sakın yılma.

Beyhude geçen gecelere inat, adını düş koyanlara inat acıyacak belki de ruhun...
Gözlerine yağan hüznü benim gibi gecelere salacaksın sende.

Ruhundaki bitmek bilmeyen melankoliye inat cennetler çizeceksin dünyana sakın unutma... Kendin yazıp kendin oynayacaksın bu hayatı.
Bir bakmışsın başrol oyuncusu olmuş yüz vermediğin figüranlar.

Bir dost sesine hasret kaldığın geceler,
Esen rüzgara aldırmaksızın yürüdüğün yollarda küçük bir ışık arayacaksın düşlerini aydınlatacak.. Üzülme, annen hep en karanlık düşlerinde sana ışık olacak.

Dedim ya; hüzün yağacak bazen o bakmaya kıyamadığım umut rengi gözlerine...
Sakın korkma; sen sadece adın gibi ol, adın gibi yaşa.

Sana yoldaş olacak ümidiyle ardına düştüğün insanın gölgesine karışacak belki ruhun,
Belki de her kelimesinde yok olacaksın sevdiğin adamın... Yorulacaksın, sevdiğinin sevdasına kavuşmak adına...
Sen aldırma, adın gibi ol, adın gibi yaşa!

Ekim`2008 Aydın.

*ALMILA;Savaşçı,ata binen,güzel kız.

17 Mart 2009 2-3 dakika 6 denemesi var.
Beğenenler (1)
Yorumlar