İçi Yanan Mektup

Sevgilim...

Aşk gününü barındıran en kısa aya geldik... Nasılsın?... Bensiz günlere aşk dikiyor musun yine?...Yahut... Ben gibi başkasını bulabildin mi?...

Sen bulmuşsundur... Boş durmayı sevmezsin sen sevgilim...

Beni sorma...

Her gün ayrılık şarkıları naralar atıyor bana... Öfke maskeleri indiriyorlar yüzlerine... Bilmiyorsun sen... Ruhum nefes almaksızın acıyla sevişiyor... Fahişe acı kaplamış temiz aşkı olan içimi...

Kalbin pınarıdır gözyaşı sevgilim... Artık ağlayamıyorum... Ne akıtacak yaşım ne de yük çekecek takatim kaldı... Sensizliğin şerbetini içiyorum hep...Yemeden içmeden kesildim... Lanet olsun ki arşınlar bizi birbirimizden kopardı...

Eskisi gibi güzel yazamıyorum sevgilim... Eskisi gibi ben olamıyorum...

Unutmak zor zanaatmış sevgilim... Zorunlu olması da cabası... Oysa ki elimde bir Berussa rengi yüzük ışıldıyor... Öpe öpe,koklaya koklaya bitiremiyorum rengini... Sen yansıyorsun ışıkta yüzüğe... Gözbebeklerimde sen dokudum ben sevgilim... Unutamıyorum o yemyeşil günü... Sabah ışığında vurulan yeşilin ışığı,kokan mistik çiçekler...

Hoş bir gülümseme yayılıyor dudaklarında... Ağaç rengi gözlerin ışıl ışıl ulur ışığa karşı... Ellerin,yüzün sıcacık... Ses sıcacık... Şairlik demlerin olan kelimeler lokomotif olup istasyon kalbimde sonlanıyor hep...

Dizesinden aşık olduğum,hayal güzelliğinde olan sevgilim...

Yalandın,yasaktın sen bana Adem'in elması gibi... Ben yasak dinleyemem... Cesurluğum üstümde sevgilim...

Beni sorma...

Şehevi aşk yolunda tökezleyen bir abd(t)al olmuşum...

Ruhum ufacık...Yahut... Ne yere basabiliyorum... Ne de göğe rahat verebiliyorum... Sığamıyorum,olamıyorum su gibi bir kabın şeklini alıpta...

Sınırsızlığın derinlerinde canhıraş bir şekilde kulaç atıyorum... Umutsuzluğun doğruluğundan sapıp umudun yanlışlığına gidiyorum...

Hisset en derin bam telinden sevgilim...

Artık intikam denen olayı uygulayacağım sana... Çıkarım kalmadı...

Meydan okuyorum sana sevgilim...

Zahirsiz gücümle...

Yaradanla kuvvet bağını sağlayan 1001 yeteneğimle...

Kendimle meydan okuyorum sana sevgilim...

Sevgilim...

Aşk gününü barındıran en kısa aya geldik...

Nasılsın?...



E F T E L Y A...
(Akdenizi cebinde taşıyan kız... )


(Maziristan 2012)

03 Eylül 2013 1-2 dakika 9 denemesi var.
Beğenenler (1)
Yorumlar