İçimden yazmak geliyor

İçimden yazmak geliyor duygularımı aktarmak yüreğimi açmak istiyorum sanki bir rüzğar yüreğimdeki herşeyi savurmuş içim boş derinden bir iç çekiyorum ...
Rabbim bazı kularına istediğini hemen vermezmiş galiba bende o kullardanım bazan susarak daha çok konuştuğumu düşünüyorum çünkü o kadar çok şey aklımdan geçiriyorum ki kendime hayret ediyorum.
Hayat seni anlamak klavuzsuz bir gemiyle okyanusa açılmak gibi seni anlamak bilmediğin yollarda yol almak gibi ,sadece zamanın akışına bırakmalı okadar ...
içimden geçenleri sen biliyorsun bunlar sadece aramızda kağıda dökmeye korkuyorum ,sen içimden geçenleri biliyorsun ne olur bana cevap ver boş çevirme sana muhtacım yüreğimin kayıtsız şartsız teslim olduğu tek yer beni mahsun bırakma...
Elim birşeyler yazıyor sevgi ,aşk, korku ,ümit tüm duygular birbirine karışmış ben seçemiyorum zaman dursa hayat benim istediğim gibi var olsa o zaman mutlu olurmuydum acaba içimdeki bu acı ve umutsuzluk gidermiydi. Rabbim kullarına verdiğini kıskanmıyorum sadece banada vermen için dua ediyorum...

04 Ağustos 2009 30-60sn 10 denemesi var.
Yorumlar (1)
  • 14 yıl önce

    Bu içten ,samimi duayı umarım Rabbım kabul eder...

    Gönlünüzde huzurn rüzgarları essin...