İki Ayaklı ve Dört Ayaklı Bunlar

Terör yıllardır ülkemizi rahatsız eden toplumsal bir sorun. Teröristler gereken cevabı her zaman kahraman silahlı kuvvetlerimizden alıyorlar, bundan sonrada almaya devam edecekler, ondan şüphemiz yoktur. Bu iki ayaklı teröristlerin yanında bir de kara yollarında dört ayaklı, dört tekerli, altı tekerli, duruma göre on tekerli trafik teröristleri var. Onlarda kara yollarını allak bullak etmeye devam ediyorlar...

Her gün sosyal medyada arabası ile insan hayatını tehlikeye atan bu arsız, uslanmaz, şımarık tipleri görüyorsunuz... Hiç bir uyarıyı dikkate almayan bu tipler için kendi hayatlarını ve başka hayatları tehlikeye atmanın fazlada bir önemi yok...

Allah'dan duyarlı vatandaşlar cep telefonları ile bu gıcık tipleri hemen kameraya çekiyorlar bunlarda gereken cezayı ama öyle, ama böyle alıyorlar... Dünya kadar para cezası olduğunu da bildikleri halde yine bu huylarından vazgeçmiyorlar...

Çok yakın zamanda baklavacı kardeşlerin neler yaptığını hepimiz gördük. Çok şükür ki yakalanıp adalete teslim edildiler... Layık oldukları cezaya da çarptırılsınlar ki bir daha da kimse böyle şeylere tenezzül edemesin...

Kocaman kamyon arkasından kum, çakıl ne varsa döke döke gidiyor hem de son sürat... Uyarıyorsun, uyarıya da burun kıvırıyorlar... Bir de uyardın diye uyaranları taciz etmekten de geri kalmıyorlar... Yazıklar olsun trafikte insanların hayatlarını tehlikeye atanlara... Yazıklar olsun yayalara ve diğer şoförlere tacizkar davranışlarda bulunanlara...

Yıllar yılı trafik yüzünden ülkemiz milyarlarca dolar kaybetmiştir. Kaybettiğimiz değerli insanları da geri getirmenin imkanı yoktur... Oysa biraz dikkat, biraz yayalara ve diğer şoförlere saygı, hataları ve kazaları minimuma indirecek, anaların, babaların, göz yaşları da dinecektir...

29 Temmuz 2019 1-2 dakika 1371 denemesi var.
Beğenenler (1)
Yorumlar