İki Yüzlü Batı

Ey Mülteci Avrupayı sanarsın kurtuluş /kapısı düşmüşsün yollara.
Ne demeli bu insanlık dramını görüntülemek görevi olana.
Şerefsiz Kameraman Çelme takar şiddetten kaçan mülteciye.
Demokrat Polis gaz sıkar o da yetmez tekme atar çocuklara.
Dilencileri oynatırlar sokak ortasında atarlar yüzlerine bozuk para.
İnsanları kafeslere tıkıp dışkı fırlatıp aşağılamak var bunların kanında.

Bilmezler düşünmezler Soytarılık asıl kendilerinde.
Evindeki masadaki cam/vaso bile daha değerlidir onların gözünde.
Hey iki yüzlü Batı sen kurban olasın benim merhametli İnsanıma.
Biz merhamet ederiz mazluma saygı gösteririz her renge.
İnsan/dır deriz açarız evimizi kapımızı tüm mazlum halklara.
Paylaşırız soframızı ekmeğimizi üstümüzdeki montu bile veririz.

Avrupa batı dedikleri sen/misin uzak durasın bizden sen/İnsan olamazsın.
Ey utanmaz/batı utanmadan birde bizlere insanlık dersi vermeye kalkarsın.
Hey şerefsiz Batı Sen Kurban ol benim merhametli şerefli Asil/İnsanlarıma.

Mülteciler gelmesin dersin örersin Tel/örgüler andırır görüntü Nazi Kamplarını.
İnsanlık suçu bu işte 2/metre kare beton duvarlar arasına tıkarsın örgüleri aşanları.

Hey gidi Avrupa sen ne bilirsin nedir İnsanlık nedir paylaşmak.
Hadi düşün biraz sen İnsan/mısın,
tüm tarihinde var/mı/dır bir Yunus bir Mevlana.
Sen ne anlarsın fakirlikten ne/bilirsin savaş içinde bombalar altında yaşamak/nedir.
Sen hiç çocuk olmadın mı/neden yıkarsın onların gözlerindeki son umutları.

Suriyeli Kardeşim sen/de gitme bu soysuz Hayvanların Ülkelerine.
Açmışız tüm Kapıları sizlere,
Devlet millet birlik/olup kurmuşuz Dünyaya örnek tertemiz Kamplar.
Aç mı bıraktık? neyin eksik suyun/mu,
yok mu üstünde kıyafetin? sakın yok deme her/şeyi verdik işte.
Kardeşim gitme sende arama dertsiz başına dert bekle sabırla güvenli ellerde...

Çocukların okusun diye en/güzel okulları kurduk,
hastaneler bile var hemen yanı başında.
Her şey el altın/da yaşarsın huzur içinde söyle Kardeşim neyin/eksik ??
Düşersin bu sonu belirsiz yollara...


Suskun//

16 Mart 2016 1-2 dakika 8 denemesi var.
Beğenenler (1)
Yorumlar (2)
  • 8 yıl önce

    sayın Mert Arkadaşım, hani şöyle bir söz vardır iğneyi kendimize çuvaldızı başkasına batıralım diye. ege Denizi'ne açılan batıya göç eden insanların can kurtaran botlarını ki, o botlar gayet güvensiz. evet o botları bizim ülkenin köşe dönmecileri üretiyor. Türkiye'nin Suriye politikasını bir gözden geçirsek olmaz mı? batıya kızıyoruz. Allah batılılar için özel bir yaratma düşünmemiş. batıya da bizlere de akıl vermiş. biz bir yurttaş olarak yılda kaç eser okuyoruz, eleştirdiğimiz batılı kaç kitap okuyor. batısı doğusu yok bu işin insanlar arasında da ülkeler arasında da dostluk değil çıkar ilişkisi vardır. saygımla.

  • 8 yıl önce

    Sayın İbrahim Arkadaşım, tabi ki İnsan ayrımı yapmıyoruz zira Avrupa ve Batı medeniyetini çok iyi bilirim ömrümün 30 yılı geçti Avrupa/da, Bize insan hakları öğretmeye kalkan bu iki yüzlü sömürgecileri benden iyi tanıyamazsınız. Devletimiz ve milletimiz Suriye halkı için her türlü fedakarlığı yapıyor ve bunun bedelini de ödüyor. Çıkar ilişkisi diyorsunuz lakin Suriye/de ki insanlar Kardeşimiz bu konu/da duygusal davranmamız gayet doğal.. Kitap 😙 okuma konusuna gelince inanın Batıda artık okunanlar sadece Aşk romanları, batı gençliğine Goethe/Mozart/ Da Vinci/ kim diye sorun bin kişiden ancak biri bilir 🙂 yozlaşma ve tüketim manyaklığı onlar/da bizden çok daha ileri bir durumda. Batı gençliği bitmiş vaziyete ahlaki ve insani değerleri neredeyse sıfır.. Bizim ihtiyacımız olan Batı değerleri değil ihtiyaç olan gerçek değerlerimize sahip çıkmaktır.. Son olarak şunu eklemek istiyorum burası tartışma platformu değil görüşlerinize sonsuz saygı duyuyorum lakin bu konuları tartışma yeri burası değil, içimden gelenleri özgürce yazdım sizde tabi doğal olarak yazı içeriğine ve kurgusuna yorum ve eleştiri yapabilirsiniz... iyi geceler dilerim ve/ saygılar..

    [1