İnci Sözler

En zayıf anımda vurdun sen beni ,yüreğime kurşunlar sıktın... Canım cehenneme sürüklense de seni de sürükleyeceğim emin ol. Tek başıma yanmam ...Cehennemin dibine selam olsun...!


...

Ey sevgili ! Bak üzerimize ay doğdu . Ahuzar-ı hicran ateşinde kalbimi hasretinle perma perişan eyleme . Ezelden ebede yanacak bu kandili söndürme ...Nice yıldızlar var ki , selam vermek için kayar ..Ben de gönül bahçene kaydım... Neyleyim ki her gece olduğu gibi bu gecede didelerimden kanlı yaşlar dökülüyor ... Uzat elini sana geldim ey sevgili ...!

..

Tamam zekanız var o kadarını anlıyoruz . Ara sıra kullanın bari :)
...

''Hayata bir tablo bırakmak istiyorsanız , duruşunuzu bırakın''...

...
Şeker kamışında böğürtlen yemeyi özledim . Vay çocukluğum.. Büyüme boşver . Git şeker kamışına böğürtleni doldur ye .. Afiyet olsun..

...
Niye derdine sitem ediyorsun ki , derdini sev...Derdinin sevgilisi seni duymuyor mu sanıyorsun... Sevdiğin kadar der-dinlesin... Bırak bırak ta yüreğinin mızrabı derdinle inlesin ...
...

Yalnızlığa atılan zarf açılmaz . Yalnızlık kendine zarftır...!

...
Bazen duymak istemediklerin kulağında çınlar . Demek ki bunda da bir hayır var...!

...

Sular akar derinden
Derin sular durulmaz
Felek yakar serinden
Aşka hesap sorulmaz

..

Canına mı susadın ? Evet .
Peki susamaya devam et.
Su vereceğim sana ...
...

Bu gecede kahvenin telvesiyle bizi konuşacağım... Sırada ki kahvem, bize gelsin...! Afiyet olsun bize...
..

Seni kendime sakladım. başkası neylesin seni... Kapattım şehrin ışıklarını yalnızca yüreğimi göreceksin...!

Tabutun gıcırtısı bile güzel . Yeter ki içindeki sen olma ... Çık gel kabrime bir selam ver . Yine de keyfine bak yanımda olma...!


Hissettiğini yaşayamayan ; yaşadığını hissedemez ...Dökülür gözden nar-ı yaş . Yüreğiyle baş edemez...!

26 Kasım 2012 1-2 dakika 224 denemesi var.
Yorumlar